Aurora M. Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre ren steiner som det er litt grønske på? Har så mange fine steiner og det er synd å bare ha de liggende innerst i et skap..
Gjest Marlo Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg er stein-elsker og plukker med meg stein overalt, fra reiser eller fra nabolaget. Selv pleier jeg å bare vaske de i varmt vann med en skrubbebörste.
Aurora M. Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Takk for svar! Jeg er også en sånn steinplukker skjønner du. Har alltid vært. De fleste får jeg rene ved bare å skrubbe de, men disse her har vært i akvariet..
Gjest Marlo Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Er det så vanskelig å få dem rene da? Har selv hatt akvariet og ikke hatt noe problem med å bare skrubbe dem rene. Hmm, hva om du bruker klor eller grönnsåpe eller noe da? Har aldri värt borti å ikke få dem rene med bare vann og skrubb.
Gjest roca Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Hagesentre selger rengjøringsmidler som effektivt fjerner grønske o.l.
Aurora M. Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2009 (endret) Hagesentre selger rengjøringsmidler som effektivt fjerner grønske o.l. Tusen takk! Det må anskaffes. Litt spesielle steiner med små krinker og kroker der det ikke er mulig å komme til med skrubb. Men jeg kan prøve å legge de i klor først, mener også jeg har hørt det et sted. Endret 3. november 2009 av Aurora M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå