Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det du først falt for eller la merke til hos kjæresten din, og hvorfor elsker du vedkommende den dag i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg la merke til, var den hvite flekken i bakhuet ( så han bakfra :ler: ). Han har blitt slått i bakhuet med et balltre, og uansett hva han gjør, så vokser det en hvit flekk ut der :)

Men det første jeg falt for var vel det nydelige røde håret og det nydelige smilet + sjarmen&utstålingen.

Jeg elsker han fordi han er seg selv. Jeg elsker personligheten hans, og jeg elsker hvordan han forguder og elsker meg. Elsker utseendet hans, og den snille personligheten hans. Jeg elsker han, og sånn er det bare :rødme:

Skrevet

Vi ble kjent via internett, men jeg syntes først at han var veldig kjekk på bildene. :rødme: Deretter viste det seg at vi hadde veldig god kjemi, pratet lett sammen.

Jeg falt blant annet for at han er så ordentlig av seg. Han er veldig opptatt av kommunikasjon. Og han er veldig rettferdig. Innrømmer alltid sine egne feil, og skifter gjerne mening midt i en diskusjon, hvis han finner ut at det var jeg som hadde rett. :strix: Han bidrar på lik linje med meg i huset, og gjør alltid det han har sagt han skal. Aldri noe tull med han. Flink med penger er han også. Rett og slett drømmemannen for meg. Og det fant jeg ut ganske raskt :jepp:

Jeg elsker han for den han er. For at han er ærlig, og skikkelig. Og syntes personligheten hans er fantastisk. Jeg elsker han for at han vil gjøre alt for at vi skal ha det bra sammen. Og for at han bryr seg om andre mennesker, og miljøet. :hjerte:

Skrevet

Jeg falt for godheten hans. Han er tvers gjennom snill og god, men samtidig husker jeg at jeg falt litt for mystikken hans. Han hadde en tendens til å gjøre småting som satte meg helt ut av spill, noe som i teorien irriterte meg grenseløst, men samtidig tror jeg at det var det som fikk meg interessert. Jeg falt tidligere bare for "badboys", men han her er en ekte godgutt! =)

Jeg elsker denne mannen i dag fordi han har stilt opp for meg uansett hvor jævlig jeg har hatt det. Han har godtatt meg for den jeg er. Han har respektert meg, og støttet meg. Vi kan ha sinnsykt dårlige perioder, men vi kommer oss alltid gjennom det. Og da er det verdt å kjempe for!

• Liker 1
Gjest Gjest_maja_*
Skrevet

Jeg falt for øynene. Han har de største, blåeste øynene og de lengste og tykkeste vippene jeg noen gang har sett. De er SÅ nydelige. Så har han en fantastisk munn. Og det mørke, fyldige håret som er ferdig frisert når han våkner om morgenene. Han er rett og slett den mannlige utgaven av Megan Fox. Perfekt. Dessuten er han høyog muskuløs og jeg følte meg trygg da han holdt rundt meg.

Jeg elsker ham for humoren hans. At vi alltid kan ha det moro sammen. Og at han er flink til å gi komplimenter.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vi ble kjent over nettet, og jeg falt virkelig for sjelen hans, personligheten, før vi i det hele tatt hadde møttes. Han sa ting som traff meg rett i hjertet, og vi ble veldig fort nær hverandre i tanker og ord.

Da vi møttes, så stemte alt enda bedre enn jeg hadde turt håpe på. Og jeg falt for hele mannen. Kan ikke peke på noe spesielt, det var bare supermatch :)

Nå har vi ikke vært sammen så veldig lenge, men jeg vet at vi skal dele livet med hverandre. Jeg er veldig heldig :)

Skrevet

Det første tegnet jeg fikk på at han var mannen for meg var at han hadde katt. Så gikk det veldig fort da jeg oppdaget at vi hadde samme musikksmak, samme humor, og mange av de samme interessene. Han sjarmerte meg i senk i løpet av noen timer, og jeg har ikke sluppet taket i han siden :fnise:

Jeg elsker at han kan forklare meg uttrykk jeg ikke skjønner, at han kan fikse ting for meg, og at han faktisk kan planlegge ting. Elsker når han ser Top Gear på TV og er så opphengt at han kan sitte med en søppelpose i fanget hvis han har lovt meg å gå ut med den og bare vil se litt til...

Elsker også at han vet hvordan han skal få meg til å føle meg bra med meg selv.

Skrevet

Vi møttes på nett, og det jeg falt for var hans 'snodighet' og hvor fin personlighet han hadde. Da vi møttes irl var det hans sjarmerende sjenerthet og hvor søt han var - nydelige øyne! :)

I dag er det alle tingene ovenfor, men det jeg elsker aller mest med ham er hans ømhet, at han er flink til å gi kjærtegn - som når han nusser meg i nakken, eller kiler meg på et bestemt sted som gjør at jeg ler meg helt fillete, at han er flink til å gjøre en innsats (som f. eks å vaske tøy eller lage mat) uten å bli grinete, han er intelligent og jeg liker godt å kunne diskutere med ham. Det flotteste er selvsagt at jeg får lov til å elske ham, og han elsker meg og er glad i meg for den jeg er, at han liker kroppen min og ikke redd for å vise følelser. Jeg elsker rett og slett fordi han utfyller meg og jeg utfyller meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg falt for kombinasjonen av de brune øynene, smilehullene, høyden og det rolige vesenet hans jeg.. :rødme: men hvis jeg skal luke ut én ting ved første øyekast må det bli...hm..øynene :)

Da jeg ble kjent med han fant jeg ut at han var like rolig som han så ut som, han er ydmyk og snill og ikke minst en skikkelig go'gutt :strix: kjemien oss imellom kunne ikke vært bedre - derfor elsker jeg nettopp han :kose:

Skrevet

Jeg falt for den herlige humoren hans. Ingen har fått meg til å le på den møten før. Han var høy og passe selvsikker og han fikk meg til å føle meg vakker.

Jeg elsker han fordi han gjør meg trygg og rolig samtidig som sommerfuglene flyr som gale inne i meg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

De kvinner jeg har elsket har jeg elsket uten å vite hvorfor. Men kjærligheten er evig, uansett hvor lite fortjent den er. Jeg er ikke opptatt av å vite hvorfor jeg elsker, bare at jeg faktisk gjør det.

Skrevet (endret)

Jeg falt for han fordi han er alt jeg ser etter hos en mann!

Han er intelligent, spontan, har god humor (eller, like dårlig humor som meg er vel rettere sagt :fnise: ), en positiv personlighet, har mål her i livet og jobber hardt for å nå dem, gir meg komplimenter hele tiden, får meg til å føle meg som en skikkelig kvinne (selvom jeg fremdeles er jente), matcher meg 110% på det seksuelle plan, deler mitt syn på livet, leser bøker, liker å diskutere, følger med på det som skjer i verden, har samme musikksmak som meg, er flink å kommunisere, og han er klar på at jeg alltid er prioritet #1, støtter meg i alt jeg måtte ha lyst å gjøre, og ikke minst er han en tvers gjennom god mann. Jeg kunne egentlig fortsatt slik i en evighet:) Og det at han er utenomjordisk deilig er en stor bonus som bare topper det hele! :rødme:

Det at verdens snilleste, godeste mann, kan løfte meg opp lett som bare det, hive meg ned på sengen, og knulle meg sønder og sammen, gjør meg helt mo i knærne!

Edit: skriveleif

Endret av MissCoverdale
Skrevet

Det jeg falt for hos han var humoren hans, utseende hans, måten han viser at han bryr seg om meg på, han blir med på ting jeg liker å gjøre, han fortalte om drømmer han ville skulle bli oppfylt sammen med meg.. Kunne fortsatt i en evighet :rødme:

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Fordi han har verdens peneste øyne og er så herlig nerdeteit!

Skrevet

Traff han på nettet (spill), og vi tullet litt rundt.

Jeg sa at alle svenske menn ser utrolig feminine ut og han ble kjempesur, ba om mailadressen min for å sende et bilde av seg selv for så å spörre om jeg fortsatt mente det samme.

Så jeg må vel ärlig innrömme at jeg fallt pladask for utseendet hans.

Ble jo da selvfölgelig mer nysgjerrig og fallt like hardt for personligheten hans

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg vet ikke.. Jeg hadde kjent han lenge og så vel på han som en stille og litt kjedelig gutt. Vi begynte å tilbringe mer tid sammen og absolutt alt ved den mannen er bare nydelig. Vi "klikker" på alle områder og jeg kan ikke se for meg å møte en bedre mann. Han er virkelig fantastisk :rødme:

Skrevet

Fordi han er morsom og får meg til å le. Han er også veldig flink til å få meg til å smile. Noen jeg tror han liker selv at han klarer å få til. Han er også utrolig god og snill.

Skrevet

Han var den kjekkeste på skolen, og han var på topp på "lista" mi lenge før vi ble kjent. Det viste seg at han hadde kikket i min retning en stund også, så ble vi sammen i russetida.

Elsker han fortsatt mange år og to barn senere for han er snill, morsom og elsker meg og barna høyere enn alt i verden - noe han både sier og viser. Og så er han fortsatt veldig kjekk;)

Skrevet (endret)

møtte han på nett.

jeg falt for at han var så åpen mot meg, og jeg kunne snakke med han om alt.

vi var bestevenner før vi noengang møttes.

jeg elsker han av alle de samme grunnene.

alt han er og alt han gjør..

enkelt og greit..

han fortalte meg nå at han falt for meg fordi jeg var så bitchy... haha

og at han elsker meg fordi han kjenner meg.. jaja

Endret av NoAngel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...