Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Del Skrevet 2. november 2009 ja..som tittelen sier...hvordan flørte med en fyr slik at han vet jeg er intr, men ingen andre? jobber med mange a kameratene hans...og blir megaflaut om de merker at jeg liker han og han ikke liker meg..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 2. november 2009 #2 Del Skrevet 2. november 2009 ja..som tittelen sier...hvordan flørte med en fyr slik at han vet jeg er intr, men ingen andre? jobber med mange a kameratene hans...og blir megaflaut om de merker at jeg liker han og han ikke liker meg..:/ Hvis det er andre tilstede ser jeg ikke noen annen måte enn å beinflørte. Ellers får du bare ta det i øyeblikk der kameratene hans ikke er tilstede. Jeg deler din bekymring, jeg er en temmelig talentløs sjekker selv, og synes det er et skikkelig nederlag når ting går skeis. Jeg blir ikke så reint lite provosert av påstander fra andre om at "det er jo bare å prøve seg, det er jo ikke verdens undergang om det ikke går". Det er bare det at det FØLES som verdens undergang for meg når det ikke går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #3 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har mer tro på blikk, og å smile mye til den det gjelder! Beinflørting synes jeg virker litt for mye, det er sånt man kanskje gjør når man har kjent hverandre en stund og begge vet om den andres følelser. Ellers virker det nesten litt påtrengende. Smil mye til ham, og hold blikket hans. Tror det vil få ham til å tenke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #4 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har mer tro på blikk, og å smile mye til den det gjelder! Beinflørting synes jeg virker litt for mye, det er sånt man kanskje gjør når man har kjent hverandre en stund og begge vet om den andres følelser. Ellers virker det nesten litt påtrengende. Smil mye til ham, og hold blikket hans. Tror det vil få ham til å tenke litt. takk for svar=) har pøvd å smile og se han i øynene:) vanskli å lese han...:O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå