Gjest mammi Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 har nettopp kjøpt en undertrøye i ull til min datter, men hun sier at den klør. Veldig irriterende. Nå må jeg gå og bytte den? Får jeg byttet? Er det flere som har opplevd det? Det er veldig synd, for jeg liker designen.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Min datter har ikke klaget på at det klør. Virker også som om det er mykt og godt.
Gjest mammi Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 har nå selv prøvd det på armene og synes også at det klør. kanskje grunnen er at vi har omfintlig hud, nesten eksem? Må nok kjøpe hos Cubus med bomull inne mot huden.
Gjest Christabelle Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg synes heller ikke det klør, og jeg har atopisk hud, iflg, legen min.
LukaFrost Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Jeg tror ikke du får byttet undertøyet bare fordi poden synes det klør. Butikkern får jo ikke solgt varen videre.
Gjest m Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Jenta mi på 6 har ikke klaget på at det klør. Hva med å prøve å skylle det i Milo-skyllemiddel?
Wonders Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 (endret) klør ikke, selv på mine eksemtendenser. Men det er veldig tynnt, så jeg slet det før vinterhalvåret var omme Så jeg anbefaler de på Cubus, ull, mykt og slitesterkt. Endret 3. november 2009 av Wonders
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Jeg synes også at det klør, men jeg har veldig tørr hud så det kan være grunnen.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Dette er jo veldig forskjell frå person til person. Begge døtrene mine går med dette ull-undertøyet. Både ho med eksemhud, og ho med problemfri hud. Sjølv har eg sterk og problemfri hud, men klør i all ull! Så eg kan for eks. ikkje gå med pierre robert ull-strømpebukser for damer...desverre.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 klør ikke, selv på mine eksemtendenser. Men det er veldig tynnt, så jeg slet det før vinterhalvåret var omme Så jeg anbefaler de på Cubus, ull, mykt og slitesterkt. Anbefaler det ikke. Er dårlig kvalitet og en blanding mellom bomull og ull.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 har nettopp kjøpt en undertrøye i ull til min datter, men hun sier at den klør. Veldig irriterende. Nå må jeg gå og bytte den? Får jeg byttet? Er det flere som har opplevd det? Det er veldig synd, for jeg liker designen. Du får selvfølgelig ikke byttet den.
Chiquita Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Min største mener at den klør på overkroppen, men han kan bruke stilongsen derifra. Han har ikke noe problemhud Hos største er det kun ull/silke fra nøstebarn som ikke klør på overkroppen (sett bort ifra slike ull-bomulls-blandinger som jeg ikke liker) Mellomste har ingen problemer med noe ull-undertøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå