Gjest Squill Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg får så julestemning av å se ut i hagen på snøen som daler tett i tett!! Jeg gleeeeeeeeeeder meg til jul! :snø:
Lidli Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Heldiggrisen. Her Har tempen ligget på rundt 13 grader det siste døgnet, ser dårlig ut med snø ennå
kamela Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Det snør i Oslo og utenfor huset er alt hvitt :snø:
pusla Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Her snør det som bare det nå og det er så fin, tørr snø også :snø: Må innrømme at jeg synes det er litt koselig, selvom det neppe blir liggende til jul.
Matvraket Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Helt forbausende og se atd et er flere av meg...hvor enn jeg har vært idag synes jeg folk har syti og klagd over snøen, mens jeg har stått der som et spørsmålstegn og synes snøen er koselig! men enig, den blir garantert ikke liggende til jul, er vel vekke i løpet av kvelden, morgendagen! Det skulle kommet snø engang, kram og fin og blitt liggende frem til midten av januar synes jeg;) Også var det nok! :snø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå