Gå til innhold

Side/program for slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker jeg var inne på en side som hadde et slags program der man kunne føre inn det man spiste og hvor mye jeg trente osv. Så regnet den ut mye forskjellig fra dette. Siden hadde et enkelt navn og jeg tror kanskje det begynte på F, men jeg husker ikke. Noen som vet hvilken side jeg snakker om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg husker jeg var inne på en side som hadde et slags program der man kunne føre inn det man spiste og hvor mye jeg trente osv. Så regnet den ut mye forskjellig fra dette. Siden hadde et enkelt navn og jeg tror kanskje det begynte på F, men jeg husker ikke. Noen som vet hvilken side jeg snakker om?

Hei. jeg er ikke helt sikker på hvilken side du har vært inne på, men vektklubben.no som er grete roede´s side, har noe lignende tror jeg, du kan jo sjekke der:) (men ikke helt sikker da)

Skrevet

Slike sider skal du kun ta som er pekepinn, ikke ta slikt for å gi deg full oversikt.

Når du taster inn at du har spist X skiver brød, så er energiinnholdet avhengig av hvor tjukk skiven er og energiinnholdet i den akutelle brødtypen. Hvor mye energi du forbruker på å sykle, jogge etc. i X antall minutter avhenger også av din vekt, hvor fort du jogger/sykler osv.

Mitt beste råd er å gi blaffen i å prøve å regne ut energiinntak, så sant du ikke har store problemer med overvekt trenger du ikke vite det. Spis til du er passe mett og tren for å komme i bedre form.

Skrevet

det er mer fordi jeg vil bruke det til å se vekten i en kurve osv. Det var en utenlandsk side.

Gjest ikke trådstarter
Skrevet
www.diett.no ? :) Synes den funker ganske bra :)

Takk for tipset! Den siden likte jeg! :)

Skrevet

Var ikke fitday.com da? Eneste jeg husker som begynner på F :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...