Gjest gjest_husmor Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hei Jeg skal kjøpe ny oppvask kurv siden jeg flytter. Hos mine foreldre har de en i krom kjøpt fra A møbler, men stengene i den så lite avstand mellom dem at det er umulig å plassere tallerkner uten at de velter. jeg har vært på a møbler og skeidar men begge har samme oppvask kurv. Så hvor har dere kjøpt deres og er dere fornøyd med den? Den bør jo være såpass bra at jeg kan plassere tallerkner i den uten å være redd for at de velter.
Gjest Piggen Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hvis du mener oppvaskkurv til å ha i vasken, så har jeg kjøpt min på jernia! Jeg har også en til kjøkkenbenken, men husker ikke hvor den er kjøpt...
Gjest gjest_husmor Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg mener den som er på kjøkkenbenken. Er det noen der ute som husker hvor de har kjøpt. Jeg tar en tur til Jernia idag noen andre ideer?
Gjest Spinell Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg har en god en i plast, kjøpt på OBS! for to-tre år tilbake. Den vinner ingen interiørkonkurranse, men er rikig funksjonell
Gjest Agurkolat Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 De har rimelige og greie på Europris, i kvitt og svart. Har sjølv ein "to-etasjars" frå loppis i stål, ganske hendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå