Epica Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg kan ikke se at jeg har hatt elslim siste pp'er... men watery er kanskje like fruktbart? En liten oversikt siste dager: Dag 13 - Watery sekret Dag 14 - Watery sekret + sex 2 ganger Dag 15 - Tørr (tror jeg) + sex + EL murringer Dag 16 - Tørr (tror jeg) + sex + EL murringer Jeg har sykluser på 29 dager... Hadde melk/lotion sekret før dag 13... Så el kan vel sannsynligvis ikke ha vært tidligere enn dag 14? Endret 2. november 2009 av Wings
leirbål Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hva med å kjøpe el. tester på billigtester.no?
Gjest wings i.i. Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Gjorde det... testet ettermiddag. De har vert neg tom. fredag. Men de var pos. dagen før ikm feks på morningen, og pos dag 14 morningen. falsk positiv? føler ikke jeg kan stole på de.........??
Gjest w.i Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 altså, positiv før ikm, noe jeg ikke kan forstå. altså sist ikm, når jeg IKKE var gravid. Brukte det istedenfor g-test da det var det eneste jeg hadde liggende.. jeg venter ikm nå 15.nov. trodde el var i helga ettersom jeg hadde el murringer og watery sekret fredag... ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå