Gjest Foresatt Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg har et barn på 6 år,barnet leker med et jevngammelt barn i samme alder.Dette barnet som mitt barn leker med har store problemer med å leke flere sammen,og skal kun ha 2 mannslek.Dette er svært uheldig for mitt barn som jeg vil skal involveres med flere og også lære seg å leke flere isammen. Et barn på 6 år må lære dette med 2 mannslek hjemmenfra,for dette er ikke noe et barn tar fra løse luften. Det er en uheldig situasjon der også mor behandler barn på samme måte,altså da sender et barn hjem pga 2 mannslek.(mens de er i lek) Kan noen med erfaring fortelle litt om dette,for dette er et problem som jeg ikke vil at mitt barn skal lære.
leirbål Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Kan du ikke bare snakke med andre foreldre, og avtale at barna deres skal leke sammen av og til? Da vil han lære å leke med flere, samtidig som han får beholde estevennen sin. Går han på skolen? Isåfall kan du spørre læreren om h*n kan hjelpe gutten din å komme inn i lek med flere av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå