Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg har merket meg at en gjest kaller alle for Eugenie. Hvem er Eugenie ? Og hvorfor kaller denne gjesten alle for Eugenie ?
Étaín Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Euigine er en taper. Jøss, den var jammen morsom! Burde prøve deg som sånn derre ståoppkomiker du. Eller kanskje ikke? Euginie henspeiler vel på en bruker som i sin tid het Eugene ett eller annet, og nå er det visse gjester som kaller alle gjester de ikke liker innleggene til for eugenie, enten det er han eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Jøss, den var jammen morsom! Burde prøve deg som sånn derre ståoppkomiker du. Eller kanskje ikke? Euginie henspeiler vel på en bruker som i sin tid het Eugene ett eller annet, og nå er det visse gjester som kaller alle gjester de ikke liker innleggene til for eugenie, enten det er han eller ikke. Festlig at du synes det var morsomt. Jeg synes det er tragisk.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Eugenie Onanin, var det ikke noe sånt han kalte seg? :klø: Har aldri sett noen innlegg av ham; han holdt vel på her før min tid. Hva var det han gjorde siden han er så berømt/beryktet her på KG?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Eugenie Onanin, var det ikke noe sånt han kalte seg? :klø: Har aldri sett noen innlegg av ham; han holdt vel på her før min tid. Hva var det han gjorde siden han er så berømt/beryktet her på KG? Lurer jeg og på. Man ser jo navnet over alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå