Gå til innhold

Dubai - et sted for kjæresteferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestto
Skrevet

Hei.

Har noen av dere vært i Dubai - har lyst til å overraske kjæresten med noe helt annerledes. Har 5-6 dager til rådighet. Hva bør sees, kjøpes, tips til hotell etc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Når på året har du tenkt å reise? Husk at det kan bli veldig varmt der om sommeren :-) Kona og jeg var der for noen år siden og da koste vi oss...se dette reisebrevet: http://gardkarlsen.com/dubai.htm . Vi var der igjen i mai iår og jeg synes ikke det var fullt så bra denne gang. Utvalget når det gjelder shopping er enormt men om prisene er så mye bedre enn her hjemme kan diskuteres. Men av sightseeing er Burj Al Arab, Dubai museum, Ski Dubai, Wild Wadi vannpark, ørkensafari etc. Men hele byen er selvfølgelig litt kunstig og de har fått en del pepper for hvordan de behandler fremmedarbeiderene sine (se http://gardkarlsen.com/blog/?p=76 ). Så hvis du er på jakt etter kultur og en plass med litt sjel så er nok ikke Dubai helt rette plassen - men det er litt avhengig av hva en er ute etter ;-)

De har mange fine hoteller men en må belage seg på å ta taxi stort sett overalt - men det er ikke så dyrt så det går helt fint. Vi fikk en bra pris på Dusit Thani gjennom finn.no . Jeg har et nytt reisebrev i Word format som er nesten ferdig...jeg kan sende det over til deg hvis du er interessert.

Gjest reiseglad, ikke innlogget
Skrevet
Hei.

Har noen av dere vært i Dubai - har lyst til å overraske kjæresten med noe helt annerledes. Har 5-6 dager til rådighet. Hva bør sees, kjøpes, tips til hotell etc

Jeg vil påstå at Dubai er et velegnet sted for kjæresteferie :-) Var nettopp der selv, og det var en herlig kombinasjon av opplevelser, shopping, strand og badeliv. Bo på et hotell på Jumeirah stranda, så får du "sydenfølelse".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...