Gjest Hebbelille Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Hei , jeg skal gifte meg på gran canaria den 26 desember . Og jeg trenger HJELP !!!! Har nå begynt å skjønne at det farlig nærmer seg den store dagen ... Vi skal bo i puerto rico i 14 dager . Jeg lurer på hvor jeg får tak i frisør , blomster osv .. Kanskje noen har gjort dette før, og da kunne tenke seg å lette hjertet mitt litt . Har langt hår, og er absolutt ikke flink til å sette det opp selv. Vi skal bo på et helt ordinert hotell , men jeg har veldig lyst til å ha bryllupsnatten på et bedre hotell ...... evt. leie en swite eller lignende. Har veldig lyst til å overraske min kommende mann med det , men samtidig at det ikke ruinerer meg . Budsjettet vårt har allerede fått sprekker Venter i spenning på svar og blir hjertens lykkelig takknemmelig !
September Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 Hei!! Jeg har sett at dette temaet har vært oppe før, at noen skal gifte seg på Gran Canaria. Du kan med letthet søke på temaer i dette forumet, klikk på SØK og skriv f.eks. Gran Canaria. Da er jeg sikker på at du får opp noe, og det er helt sikkert tips der! Det sto bla. om båttur til den lille kjempesøte byen Mogàn. Jeg har selv bodd i Puerto Rico i og Arguineguin i nesten ett år (reiseleder), og det er en del som gifter seg i sjømannskirken. Jeg ville ringt dit, de vet sikkert om hvilke blomsterhandlere som er bra, og frisører fantes det ihvertfall flere av i begge "byene" da jeg var der. Når det gjelder bryllupsnatten, så kan du kanskje ringe til turist info`n der nede så hjelper de deg. Mogàn er en veldig koslig by, det mest romantiske stedet på Gran Canaria spør du meg- så der hadde det kanskje vært en idè og få seg en natt? Ellers kan du kanskje ringe til det flotte Time Share hotellet i Patalavaca (mellom Puerto Rico og Arguineguin)- har i farten glemt hva det heter, men det er en nordmann som har bygget det. Der har de supre suiter med all luksus du kan tenke deg (jaquzzi på terrassen) kanskje de går an å leie?! Ring til Sjømannskirken og spør om navnet på hotellet og om de har tlf. Håper dette var til litt hjelp!
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 Hjertelig takk for svar ...... kjenner man letter flere kilo , når man skjønner at ting vil ordne seg, og at det absolutt ikke er umulig å realisere mine tanker .... Takk !
Gjest Chica i.i. Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 September tenker sikkert på Anfi del Mar. Der kan du få bra leiligheter ja... Du kan jo sjekke ut nettsidene deres på: http://www.anfi.com/index.php eller her: http://www.lyng.no/lyng/anfidelmar/ Radio 1 har jo en konkurranse på gang nå, der de som vinner får flybilletter, blir hentet i limo på flyplassen og får en luksussuite på anfi del mar. Du får slenge deg med på konkurransen, og så gifte deg på turen!
September Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Ja! Jeg tenker på Anfi del Mar!! Takk Chica i.i. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå