Kitsune Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Synes sats sine hjemmesider er så utrolig tungvindte å bruke. Jeg søker gjerne etter timer på flere sentre, og da må jeg scrolle ned på siden får å finne timeplanene. Den er delt opp i gruppetimer og sykkel. Sa på sykkel på jeg opp bare sykkel, men på gruppetimene får jeg opp både sykkeltimene og de andre saltimene. Men mindre jeg går inn ett sted til og begrenser. Skulle gjerne sendt dette til sats, men jeg har før sendt mail til dem uten at de har giddet å svare. Da leitet jeg etter et bestemt tilbud som jeg visse skulle finnes, men ikke klarte å finne på noen hjemmesider..
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hvordan er det du ønsker å få det opp da? Synes det er ganske oversiktelig jeg. Jeg går inn på "Timeplan og booking", "Finn ditt senters timeplan", finner senteret mitt og velger så mellom "Gruppetrening på sats" (alle timer, både sal og sykkel) eller "Sykkel på sats". Du får da opp ukeplanen for ditt senter, og øverst kan du enkelt endre til et annet senter fra nedtrekksmenyen. Hm. Ser nå når jeg skriver det at man faktisk må trykke fire steder før man får opp planen, men da er det hvertfall enkelt å se på planen for alle sentrene. Men altså, jeg synes det egentlig er helt ok jeg. Jeg irriterer meg mer over at informasjonen om mitt senter ikke er oppdatert (fasiliteter, hvem som er veiledere osv), og at det ikke ligger bilder av de ulike sentrene på siden.
Rosalie Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg syns også sidene er tungvinte å bruke. Og jeg savner en søkemulighet man hadde tidligere, nemlig å søke etter spesifikke trenere. For for meg er treneren viktig, og veldig få av SATS-trenerne har en måte å kjøre timer på som jeg liker.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 hvis du skal ha for flere sentre samtidig er det bare å gå inn på "mysats", da.
LadyB Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Jeg er veldig fornøyd med SATSsidene, jeg!
Kitsune Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2009 Ja, enig i det med å kunne søke på instruktører. Er også slik at det er noen jeg vil rydde plass til å gå på timene til. Og andre som får meg til å ta bunntenning på!!! Jeg synes det er for mye klikking og scrolling for å komme til riktig timeplan, riktig senter. Kanskje kunne det vært slik at på mine sider kunne jeg lagt inn de sentrene jeg bruker å trene på, slik at jeg finner dem fortere hver gang. Men hvorfor er sykkel en egen, mens gruppetrening på sats er både sykkel og saltimer? Da burde det heller vært et tredje alternativ der man kan velge bare sal og ikke sykkel samtidig. Ser ikke at jeg gidder å logge meg inn for å søke. Det er jo enda flere bevegelser for å komme dit jeg egentlig vil.
Virvel Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg syns også sidene er tungvinte å bruke. Og jeg savner en søkemulighet man hadde tidligere, nemlig å søke etter spesifikke trenere. For for meg er treneren viktig, og veldig få av SATS-trenerne har en måte å kjøre timer på som jeg liker. Det kan du da! Gå inn på Timeplan og booking, Mine bookinger, logg deg inn med medlemsnummer eller mailadresse - litt omstendelig, jeg er helt enig i det, men når du først er inne på siden din trykker du Search and book, og da får du opp mulighet til å søke på et eller flere sentre, sortere på dag, type aktivitet, søk etter instruktør... Jeg skulle bare ønske denne menyen var lettere tilgjengelig fra hovedsiden, men selve søket er jo alt man trenger. Du kan også booke flere timer samtidig, i stedet for bare en og en som fra den vanlige timeplanen. På MySats (som jeg ikke har brukt så mye) tror jeg du kan definere favorittsentre og -timer og kun vise disse i en samlet timeplan... Men den krever også innlogging, da.
Virvel Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Haha, jeg må ha vært litt bevisstløs da jeg skrev forrige innlegg; du trenger ikke å logge deg inn for å søke. (Det var en stund det ikke fungerte, og nå har jeg blitt så vant til å logge meg inn først at jeg ikke la merke til at det er fikset. ) Bare trykk på Timeplan og booking, deretter Søk i timeplan (oppe til venstre). Altså kun to trykk, og så kan du søke i alle timeplaner på alle sentre samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå