Gå til innhold

Hvordan gjøre det godt igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Miriam_*
Skrevet

Jeg overreagerer og drar ting til det evige. Jeg liker å ha kontroll over ting og dermed er litt urålmodig. Er litt dårlig på å gi han litt tid og rom. Jeg var innstilt på å jobbe med bedre kommunikasjon, men begynte med å tabbe meg ut akkurat der. Og så kjeftet jeg på han fordi han ikke vil kommunisere. Nå vil han ikke snakke med meg i det hele tatt. Hva skal jeg gjøre? Jeg har sendt meldinger hvor jeg ber om unnskylding og innrømmer at det er min feil, men jeg får ikke svar. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

Jeg ville bare få frustrasjonen ut. Men noen innspill ville jeg vært takknemlig for:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tålmodig_*
Skrevet

Det er kanskje nå du burde gi han tid? Du har sagt unnskyld, nå er det opptil ham, så bare vent. Det er hvertfall min mening. Lykke til!

Gjest Gjest_Miriam_*
Skrevet

Det er da. Jeg klarer ikke å vente. Jeg må høre fra ham NÅ! Hvor lenge er meningen at jeg skal vente? Uff! Jeg liker ikke når vi er uvenner!

Skrevet

Kjenner godt den følelsen av utålmodighet. Men nå må du klare å vente. Finn på et eller annet du kan holde deg opptatt med. Sliter med det samme jeg.

Skrevet
Det er da. Jeg klarer ikke å vente. Jeg må høre fra ham NÅ! Hvor lenge er meningen at jeg skal vente? Uff! Jeg liker ikke når vi er uvenner!

Til han faktisk er klar til å snakke med deg. Og maser du mer nå, gjør du bare vondt verre.

Gjest Gjest_Miriam_*
Skrevet

Jeg har visst ikke annet valg :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...