CocoPiaf Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 har funnet meg en skikkelig god kjernekar, vi har hatt noe på gang i omtrent 4 mnd, vi har så og si vært offisiell i 1+ mnd. Han har bursdag om 1 mnd og jeg vil at han skal få en veldig fin bursdag ! Det typiske problemet er å finne ut hvilken gave man skal skaffe til bursdag, pluss at julen nærmer seg ! Han ønsker seg ingenting, han har egentlig alt han behøver. Så hva kan jeg fikse? Trenger ikke å være noe som må direkte kjøpes, kan lage en kveld ut av noe og! Men jeg sitter litt fast på kreativiteten. Takk skal dere ha!
leirbål Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Noe spiselig? Da må det selvfølgelig være ekstra godt. Et gavekort på masasje? Du velger selv om det skal være deg eller en proff som utfører det. (Menn liker også spa.) Har han noen hobbyer som du kan kjøpe noe til?
Gjest _Leela_ Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Sambo tok med seg meg på parspa med massasje første jula, det var en fulltreffer. Blir det for dyrt så kan et vanlig spabesøk også gjøre susen og så en bedre middag etterpå (gjerne hjemmelaget). Liker han ellers noe spesiell whiskey, konjakk? Her i huset har sambo sine litt dyrere favoritter som alltid slår ann.
CocoPiaf Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Han så og si lever for musikk, det er hans hovedhobby, kan ikke komme på noen hobbyer som ikke har med musikk å gjøre.. Men der liker han å fikse alt selv, han har gitt meg klar beskjed om at jeg ikke må finne på å gjøre noe som å f.eks. kjøpe en CD eller noe der. Noe som er helg greit egentlig det er hans greie. Akkurat nå har han fått beskjed av lege av å holde seg unna alkohol dessverre, pga kyssesyken. Kanskje whiskey, konjakk til jul istedenfor takk
Gjest brutal_mann Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 (endret) Mørk og veldig myk sjokolade som han skal slikke av brystene dine. Eventuelt andre ting han liker og som kan spises fra den nakne kroppen din. Endret 2. november 2009 av brutal_mann
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Kjøp deg noe sexy undertøy og vis fram til ham. Vet ikke om mange gutter/menn som ikke foretrekker en slik gave. Bare å oppvarte ham på dagen sin med mat og massasje, så blir han nok evig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå