Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Noen som har prøvd å farge håret sitt med Fudge hårfarge?? Erfaringer etterlyses! :D De selger den på lookfantastic,..jeg lurer på å kjøpe den. Noen som tror den er like dårlig/skadelig som dagligvare-hårfarge? Selger frisører fudge hårfarge...?? I need some information...please.. Clea
Gjest sunshine-t Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 jeg farget håret mitt hos frisøren med fudge. det skulle bli sort med fire brede røde stiper. dette var det som skjedde... den røde fargen sklei utover, så det til slutt så ut som jeg hadde rødt hår med en kraftig sort flystripe på undersiden og på sidene.. det så jo sånn sett kult ut, men jeg hadde da en jobb,som jeg holdt på å miste, pgs den sterkt knallfargen... og de fargene var så sinnsykt sterke(nå tenker jeg ikke lengre knall) at hårrøttene mine ble en del ødelagt av det. hadde jeg visst om dette på forhånd,hadde jeg aaaaaaaaaaaldri gjort det. så JEG personlig hadde jaffal ikkegjort det hjemme.. :blunke: men seff, det er bare min erfaring.. lykke til jafal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå