Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Hei! Bare lurte på om det er flere enn meg som er "avhengige" av lookfantastic'?? Jeg handler i vei, og digger det! (men jeg kjøper ting jeg trenger...!) Idag bestillte jeg -Dermalogica ansiktsmaske, - tigi duo pack, superstar ++ - redken thermal protector Lurer på å kjøpe hårfarge der også... Clea, som eeelsker lookfantastic..
lillesol20 Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Avhengig og avhengig... Nei, kjøper bare det jeg ville kjøpt ellers hos frisøren. 1 shampo 1 balsam 1 hårkur og 1 stylingprodukt :D
Gjest Mae Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 Jeg kjøper alt jeg trenger til håret der, og fra nå av skal jeg begynne å kjøpe Dermalogica produktene jeg bruker siden de har begynt å selge det. Mae
Gjest Tristessa Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 Er ikke "avhengig" i så måte, kjøper heller det jeg trenger der enn å kjøpe det til dobbel pris her hjemme. Litt kjekkere å kjøpe noe som varer lenge som er litt dyrt enn å måtte kjøpe en masse billig i ett sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå