Gjest megvel Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 I år skal vi ha juletre hos oss for første gang. Problemet er bare det at vi skal reise til min far lille julaften, og blir der nok til andre juledag. Vi skal også til min mor og til hans søster. Alt i alt skal vi ikke være hjemme stort, og har dermed funnet ut at plasttre er nok det lureste. Men hvor finnes det et PENT og HØYT tre? Vil gjerne ha ett som ser ekte ut, og som gjerne er godt over meteren høyt... Anyone?
charley Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 I år skal vi ha juletre hos oss for første gang. Problemet er bare det at vi skal reise til min far lille julaften, og blir der nok til andre juledag. Vi skal også til min mor og til hans søster. Alt i alt skal vi ikke være hjemme stort, og har dermed funnet ut at plasttre er nok det lureste. Men hvor finnes det et PENT og HØYT tre? Vil gjerne ha ett som ser ekte ut, og som gjerne er godt over meteren høyt... Anyone? Jeg jobber på bohus og vet at det kommer inn 3-4 forskjellige fine plast juletre. De aller billigste ser kanskje plastikk ut, men går litt opp i pris får du kjempe fine juletre som ser veldig ekte ut.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 I år skal vi ha juletre hos oss for første gang. Problemet er bare det at vi skal reise til min far lille julaften, og blir der nok til andre juledag. Vi skal også til min mor og til hans søster. Alt i alt skal vi ikke være hjemme stort, og har dermed funnet ut at plasttre er nok det lureste. Men hvor finnes det et PENT og HØYT tre? Vil gjerne ha ett som ser ekte ut, og som gjerne er godt over meteren høyt... Anyone? Et naturtre klarer seg fint i tre dager uten tilsyn. Det er bare å passe på å fylle på vann på juletrefoten før dere drar. Har alltid hatt edelgran, og aldri opplevd at det drysser. Vanner det heller ikke så ofte, og det holder seg fint hele jula.
Gjest megvel Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Et naturtre klarer seg fint i tre dager uten tilsyn. Det er bare å passe på å fylle på vann på juletrefoten før dere drar. Har alltid hatt edelgran, og aldri opplevd at det drysser. Vanner det heller ikke så ofte, og det holder seg fint hele jula. Men saken er egentlig den at vi ikke blir hjemme nok til at jeg synes det er verdt det...
Gjest megvel Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Jeg jobber på bohus og vet at det kommer inn 3-4 forskjellige fine plast juletre. De aller billigste ser kanskje plastikk ut, men går litt opp i pris får du kjempe fine juletre som ser veldig ekte ut. Takk, da går jeg og ser på Bohus!
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Bohus, Ikea, Skeidar, Living, Clas Ohlson, Europris og enkelte store Rema 1000-butikkene pleier de å ha plasttre.
*Numi* Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Siden vi først er inne på plasttrær: Noen som vet hvor man kan få tak i hvite eller svarte plasttrær i ulike størrelser?
Gjest tyttebær Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Har i hvertfall hvite plasttrær på plantasjen
Gjest Miam Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Plantasjen har jo i massevis Kanskje enkelte andre gartnerier også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå