Gå til innhold

Når fjernet dere stellebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva som er vanlig når det gjelder å fjerne stellebordet fra bad/stellerom? Venter dere til barna er helt tørre både på dag og natt, eller bare til de er tørre på dagen, eller før de har blitt tørre?

Har veldig liten plass på badet, stellebordet tar opp en stor del av gulvplassen, så går bare å venter på å kunne fjerne det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du bruke stellematte? Jeg har kun brukt en løs matte som jeg lag på gulvet ved behov. Fra barna mine har været 6-8 måneder har jeg lagt dem over fanget.

Skrevet

Vi har fortsatt stellebord stående på rommet til minsten..

Han er snart 3 år, bruker bleie dag og natt. Stellebordet er en kommode, så han har bleier i den øverste skuffen og så div klær i skuffene under..

Tror vi kommer til å ha det stående i flere år fremover, men da bare som kommode etter at bleie tiden er over :)

Skrevet

Vi har løs matte på badet, bruker den av og til om morgenen, men det blir nok ikke så lenge før den forsvinner. Minsten vår er snart ett år.

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Stellebordet ble fjernet da barna var 7 mnd

Skrevet

Vi brukte stellematte på gulvet, og den pakket vi bort rundt 17-18 mnd alder. Bruker Up&Go-bleie, så vi trenger ikke stellematte lengre.

Skrevet

Hadde stellekommode på badet. Syns at det var greit å få barnet opp i høyden ved påkledning, vask osv. Vi hadde derfor kommoden stående til poden var vel 4 år...

Skrevet

har en løs matte. har en på 2 mnnd og en på 1,5 år. bruker matta hele tida til minsten og litt sånn av og på til eldstemann. steller ham mest stående.

Skrevet

Vi har stellebord på badet til minsta som er 2 år. Jeg bruker det mest fordi det er greit for min egen rygg. Så slipper jeg å sitte eller stå bøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...