majan Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Jeg var og spiste på en taco resturant på SAnvika senteret og fikk bestilt nachos med en slag gul dip............er det dette de kalle cheddardip? eller er det noe annet? Isåfall veit noen hvordan jeg lager dette?
Gjest Lea Skrevet 18. august 2003 #2 Skrevet 18. august 2003 Cheddardipen du fikk er sikkert hermetisk. Casa Fiesta har en sånn, men den finnes bare i enkelte butikker. Prøv f.eks Ultra eller Centra. Den beste kommer fra La Periferida og er vellagret. DEN er god den. Men den finnes kun for storhusholdning tror jeg. Kims har også en variant i små bokser. Står sammen med potetgullet i butikken. Liten hermetikkboks med plastlokk.
Theolina Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 På jobben bruker vi en fra Casa Fiesta tror jeg det er som heter mexican cheese sauce eller noe sånt. Det er en slags cheddarsaus. Ellers har de på flasker (a`la sjokoladesaus-flasker) som er cheddarsauser, spesielt godt egnet til nachos. Har sett disse iallefall på safari..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå