Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Går det an å tynne håret selv? Har lest at man kan bruke et barberblad å gjøre det, men jeg er redd for at det skal skade håret. Noen som har prøvd det?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Nei nei nei! Katastrofe. Du kommer garantert til å få hakk og skjevheter. Ringe frisøren sin!
Gjest Shock Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Det går jo ann, men hvor fint det blir er en annen sak..
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Ville vært forsiktig med det der hvis jeg var deg. Jeg gjør det selv, men har lært av frisørvenninna mi som også har skaffet meg en tynnesaks som jeg bruker. I frisørsalongen bruker de ikke bare barberblad, men blader festet til spesielle kniver, som gjør at ikke det kommer ås mye av om gangen. Bruker du barberblader rett i håret kan du nok få deg en fæl overraskelse...
fabu Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 det ville jeg nok ikke prøvd på. i salongen der jeg jobber kommer det noen gager menn og damer som har drevet på litt selv. og det ser ret og slett ikke bra ut.. fraråder deg det:)
Gjest Smaragd Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 det ville jeg nok ikke prøvd på. i salongen der jeg jobber kommer det noen gager menn og damer som har drevet på litt selv. og det ser ret og slett ikke bra ut.. fraråder deg det:) Panneluggen kan man ihvertfall fint ta selv Nå har hun her på filmen en frisørkniv, men det må da vel gå an å få tak i? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå