Beuwi Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 I dag prøvde jeg hjelpebryst etter anbefaling fra ammehjelpen.no (har for lite melk)Men herregud så vanskelig! Sonden gikk jo alle veier. Noen som har prøvd? Guttebassen min ble sint og lei som han alltid blir når jeg legger han til brystet
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Har samme erfaring som deg... synes det var vanskelig å få til, og snuppa ble illsint... endte med at vi tapet sonden på lillefingeren, og så suttet hun på den... dette var rådet vi fikk fra jordmor altså pga lite vektøkning pga lite melk... prøvde å amme først, deretter ga far mat fra lillefingeren, mens jeg pumpa for å prøve å få opp produksjonen. det funka litt, men uheldigvis ikke nok. Det ble både amming og flaskemating i et par mnd, før det kun ble flaske.. masse jobb... men prøv det du orker, det er verdt det hvis det funker
Kara W Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Det er veldig knot i begynnelsen, men etterhvert lærer man seg "triksene" som gjør det hele litt enklere. Jeg merket en svak økning av melk, men klarte ikke å komme opp i fullamming. Lykke til med ammingen. Bruk god tid og husk å slappe av. Og kos deg masse med den lille, uansett hvordan han får mat.
Ira Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 bruk ammebh der du kan putte sonden innom "tøystykket" som blir mot midten av brystet... Vanskelig å forklare :-) Men da er det enklere å holde den på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå