Steinar40 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg ser etter det som er ekte, ikke alle mennesker ønsker kun fordeler, de er genuine og har ryggrad- men de er sjeldne. Ja, jeg mente ikke kun fordelene - selv om noen er det også. Det finnes sikkert masse folk som er ekte, men jeg vil tro at nesten alle allerede befinner seg i parforhold. Og bare for å ha sagt det - jeg er et ekte mannfolk. Tro det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #142 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, jeg mente ikke kun fordelene - selv om noen er det også. Det finnes sikkert masse folk som er ekte, men jeg vil tro at nesten alle allerede befinner seg i parforhold. Og bare for å ha sagt det - jeg er et ekte mannfolk. Tro det eller ei. Det er vanskelig å skille mellom dem, hvem som er genuine- og dem som bare er der for egen vinning. Også vanskelig å skille mellom dem som liker deg som menneske/ eller om det bare er flørt- og at de er slik mot alle. Vil tro at det er mange som ikke er i forhold også- netopp fordi det er vanskelig å finne noe som er ekte. For hvordan vet man egentlig om ett menneske virkelig liker en? er ikke lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 8. november 2009 Det er vanskelig å skille mellom dem, hvem som er genuine- og dem som bare er der for egen vinning. Også vanskelig å skille mellom dem som liker deg som menneske/ eller om det bare er flørt- og at de er slik mot alle. Vil tro at det er mange som ikke er i forhold også- netopp fordi det er vanskelig å finne noe som er ekte. For hvordan vet man egentlig om ett menneske virkelig liker en? er ikke lett nei. Den eneste måten å finne det ut på, er ved å observere den andres oppførsel over tid. Prat betyr nesten ingenting. Det eneste som betyr noe, er at det er et klart samsvar mellom det som er sagt og det som blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #144 Del Skrevet 8. november 2009 Den eneste måten å finne det ut på, er ved å observere den andres oppførsel over tid. Prat betyr nesten ingenting. Det eneste som betyr noe, er at det er et klart samsvar mellom det som er sagt og det som blir gjort. Hva med dem som sier gode ord, og du møter blikket til ofte- men likevel lurer du- enkelte er bare slik av natur rett og slett. Denne fyren sier mye fint når andre ikke ser det. Det er irriterende fordi jeg blir smigret av det- og så er det likevel ingenting, like greit å bare la det ligge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 8. november 2009 Hva med dem som sier gode ord, og du møter blikket til ofte- men likevel lurer du- enkelte er bare slik av natur rett og slett. Denne fyren sier mye fint når andre ikke ser det. Det er irriterende fordi jeg blir smigret av det- og så er det likevel ingenting, like greit å bare la det ligge da. Ja, egentlig er det nok sånn at jo finere praten er, desto mindre betyr den. Det er en god generell regel faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #146 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, egentlig er det nok sånn at jo finere praten er, desto mindre betyr den. Det er en god generell regel faktisk. Enig, men det er ikke slik- det er mer " jeg er stolt av deg " spørsmål om meg og fritidsinteresser, høflig påfallende adferd som trekke ut stolen til meg etc. Dessuten så er det den der tilfeldig møte blikk, men blikket sier ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 8. november 2009 Enig, men det er ikke slik- det er mer " jeg er stolt av deg " spørsmål om meg og fritidsinteresser, høflig påfallende adferd som trekke ut stolen til meg etc. Dessuten så er det den der tilfeldig møte blikk, men blikket sier ingenting. Hvis han sier han er stolt av deg, så høres jo det ganske merkelig ut spør du meg. Men er både du og han single så er det vel bare å ta det litt med ro og se hvor landet egentlig ligger hen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #148 Del Skrevet 8. november 2009 Hvis han sier han er stolt av deg, så høres jo det ganske merkelig ut spør du meg. Men er både du og han single så er det vel bare å ta det litt med ro og se hvor landet egentlig ligger hen Jeg vet, hele greien er merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå