Gå til innhold

Hva er det verste du vet med mannfolk?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

menn som mener at dette klarer ikke du for du er jente. de irriterer meg

Sikker på at du klarer alt som en mann kan klare da? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere ikke tåler en krangel og bare går ut av forholdet. At dere går når jeg snakker med andre menn også. At dere ikke viser følelser,ikke kan krangle, er tause og kalde. At gifte menn tror at jeg er til glede og forlystelse for de en ensom natt. For å nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere ikke tåler en krangel og bare går ut av forholdet. At dere går når jeg snakker med andre menn også. At dere ikke viser følelser,ikke kan krangle, er tause og kalde. At gifte menn tror at jeg er til glede og forlystelse for de en ensom natt. For å nevne noe.

Er ikke dette ditt eget ansvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var vel spørsmålet hva det verste med mannfolk er!

Ja, men det irriterer meg at en del kvinnfolk ikke fatter at de faktisk har ansvaret selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det irriterer meg at en del kvinnfolk ikke fatter at de faktisk har ansvaret selv.

Det handler da for pokker om hvem som tok initiativet. Eller er menn helt viljeløse svake sjeler som man aldri kan stole på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler da for pokker om hvem som tok initiativet. Eller er menn helt viljeløse svake sjeler som man aldri kan stole på...

Har du noe mindre ansvar for deg, selv om han tok initiativet?

Og den eneste man kan (forhåpentligvis) stole på i dette livet, er seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe mindre ansvar for deg, selv om han tok initiativet?

Og den eneste man kan (forhåpentligvis) stole på i dette livet, er seg selv.

Er du slik som alltid vender det andre kinn til? Som mener at andre aldri kan ansvarliggjøres fordi man selv burde visst bedre? I såfall burde kanskje straffeloven og andre lover og regler avskaffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du slik som alltid vender det andre kinn til? Som mener at andre aldri kan ansvarliggjøres fordi man selv burde visst bedre? I såfall burde kanskje straffeloven og andre lover og regler avskaffes!

Nei, det var ikke det jeg mente faktisk.

Hvis en gift/ikke-singel person legger seg etter andre, så er selvfølgelig dette utilgivelig gjort.

Men hvis du visste, eller burde ha visst, at personen ikke var singel, så har du ansvaret for at ingenting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Nei, det var ikke det jeg mente faktisk.

Hvis en gift/ikke-singel person legger seg etter andre, så er selvfølgelig dette utilgivelig gjort.

Men hvis du visste, eller burde ha visst, at personen ikke var singel, så har du ansvaret for at ingenting skjer.

+

hehe heisann steinar. begynner du denn diskusjonen her nå? trodde vi skulle ramse opp det verste med menn her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg forstår det - men mitt poeng er altså at kvinner og menn ofte er så forskjellige at man ikke har så veldig mye felles. Utenom sex og parforhold etc.

Det er jeg uenig i. Jeg er ikke interessert i sport, jakt, pc-spill eller biler, men de fleste menn jeg kjenner er også interessert i ett eller flere kjønnsnøytrale temaer som politikk, samfunnsliv, dating/familieliv, natur og vitenskap, friluftsliv, psykologi/menneskelig atferd og påvirkning, reising, musikk, quiz og leker, kultur og underholdning, humor, internett, jobb og karriere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet med menn er at flere av dem ikke klarer å prate om hva som plager dem- og at de da slår.

At det finnes så få av dem som er ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg uenig i. Jeg er ikke interessert i sport, jakt, pc-spill eller biler, men de fleste menn jeg kjenner er også interessert i ett eller flere kjønnsnøytrale temaer som politikk, samfunnsliv, dating/familieliv, natur og vitenskap, friluftsliv, psykologi/menneskelig atferd og påvirkning, reising, musikk, quiz og leker, kultur og underholdning, humor, internett, jobb og karriere osv.

Ja, men som regel deler jo kvinne og mann disse kjønnsnøytrale interessene i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det verste jeg vet med menn er at flere av dem ikke klarer å prate om hva som plager dem- og at de da slår.

At det finnes så få av dem som er ekte.

Ekte - hva mener du med det?

Og mener du at menn slår fordi de ikke klarer å prate om det som plager dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte - hva mener du med det?

Og mener du at menn slår fordi de ikke klarer å prate om det som plager dem?

De er ikke genuine i ord og handling, de forteller deg det de vet at du ønsker å høre- kun for å oppnå noe.

Generellt sett er ikke menn snille, de later som- men egentlig er de rastløse og som regel på jakt etter noe annet. Kvinner er sex objekter.

Ja,mange menn slår fordi de har personlige problemer - mer utbredt enn folk tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke genuine i ord og handling, de forteller deg det de vet at du ønsker å høre- kun for å oppnå noe.

Ja, alle mennesker ønsker fordelene ved et annet menneske.

Et interessant spørsmål er da om kvinner er noe bedre, eller om de bruker en annen taktikk for å oppnå det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle mennesker ønsker fordelene ved et annet menneske.

Et interessant spørsmål er da om kvinner er noe bedre, eller om de bruker en annen taktikk for å oppnå det samme?

Jeg ser etter det som er ekte, ikke alle mennesker ønsker kun fordeler, de er genuine og har ryggrad- men de er sjeldne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...