Gjest Bianca26 Skrevet 5. november 2009 #121 Del Skrevet 5. november 2009 menn som mener at dette klarer ikke du for du er jente. de irriterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 6. november 2009 menn som mener at dette klarer ikke du for du er jente. de irriterer meg Sikker på at du klarer alt som en mann kan klare da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #123 Del Skrevet 7. november 2009 At dere ikke tåler en krangel og bare går ut av forholdet. At dere går når jeg snakker med andre menn også. At dere ikke viser følelser,ikke kan krangle, er tause og kalde. At gifte menn tror at jeg er til glede og forlystelse for de en ensom natt. For å nevne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 7. november 2009 At dere ikke tåler en krangel og bare går ut av forholdet. At dere går når jeg snakker med andre menn også. At dere ikke viser følelser,ikke kan krangle, er tause og kalde. At gifte menn tror at jeg er til glede og forlystelse for de en ensom natt. For å nevne noe. Er ikke dette ditt eget ansvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #125 Del Skrevet 7. november 2009 Er ikke dette ditt eget ansvar? Her var vel spørsmålet hva det verste med mannfolk er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 7. november 2009 Her var vel spørsmålet hva det verste med mannfolk er! Ja, men det irriterer meg at en del kvinnfolk ikke fatter at de faktisk har ansvaret selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #127 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, men det irriterer meg at en del kvinnfolk ikke fatter at de faktisk har ansvaret selv. Det handler da for pokker om hvem som tok initiativet. Eller er menn helt viljeløse svake sjeler som man aldri kan stole på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. november 2009 #128 Del Skrevet 7. november 2009 At det er dere som styrer verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 7. november 2009 Det handler da for pokker om hvem som tok initiativet. Eller er menn helt viljeløse svake sjeler som man aldri kan stole på... Har du noe mindre ansvar for deg, selv om han tok initiativet? Og den eneste man kan (forhåpentligvis) stole på i dette livet, er seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #130 Del Skrevet 7. november 2009 Har du noe mindre ansvar for deg, selv om han tok initiativet? Og den eneste man kan (forhåpentligvis) stole på i dette livet, er seg selv. Er du slik som alltid vender det andre kinn til? Som mener at andre aldri kan ansvarliggjøres fordi man selv burde visst bedre? I såfall burde kanskje straffeloven og andre lover og regler avskaffes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 7. november 2009 Er du slik som alltid vender det andre kinn til? Som mener at andre aldri kan ansvarliggjøres fordi man selv burde visst bedre? I såfall burde kanskje straffeloven og andre lover og regler avskaffes! Nei, det var ikke det jeg mente faktisk. Hvis en gift/ikke-singel person legger seg etter andre, så er selvfølgelig dette utilgivelig gjort. Men hvis du visste, eller burde ha visst, at personen ikke var singel, så har du ansvaret for at ingenting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. november 2009 #132 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, det var ikke det jeg mente faktisk. Hvis en gift/ikke-singel person legger seg etter andre, så er selvfølgelig dette utilgivelig gjort. Men hvis du visste, eller burde ha visst, at personen ikke var singel, så har du ansvaret for at ingenting skjer.+ hehe heisann steinar. begynner du denn diskusjonen her nå? trodde vi skulle ramse opp det verste med menn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. november 2009 #133 Del Skrevet 7. november 2009 Sikker på at du klarer alt som en mann kan klare da? hehe sikkert ikke alt, men mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #134 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, jeg forstår det - men mitt poeng er altså at kvinner og menn ofte er så forskjellige at man ikke har så veldig mye felles. Utenom sex og parforhold etc. Det er jeg uenig i. Jeg er ikke interessert i sport, jakt, pc-spill eller biler, men de fleste menn jeg kjenner er også interessert i ett eller flere kjønnsnøytrale temaer som politikk, samfunnsliv, dating/familieliv, natur og vitenskap, friluftsliv, psykologi/menneskelig atferd og påvirkning, reising, musikk, quiz og leker, kultur og underholdning, humor, internett, jobb og karriere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #135 Del Skrevet 8. november 2009 Det verste jeg vet med menn er at flere av dem ikke klarer å prate om hva som plager dem- og at de da slår. At det finnes så få av dem som er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 8. november 2009 Det er jeg uenig i. Jeg er ikke interessert i sport, jakt, pc-spill eller biler, men de fleste menn jeg kjenner er også interessert i ett eller flere kjønnsnøytrale temaer som politikk, samfunnsliv, dating/familieliv, natur og vitenskap, friluftsliv, psykologi/menneskelig atferd og påvirkning, reising, musikk, quiz og leker, kultur og underholdning, humor, internett, jobb og karriere osv. Ja, men som regel deler jo kvinne og mann disse kjønnsnøytrale interessene i et parforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 8. november 2009 Det verste jeg vet med menn er at flere av dem ikke klarer å prate om hva som plager dem- og at de da slår. At det finnes så få av dem som er ekte. Ekte - hva mener du med det? Og mener du at menn slår fordi de ikke klarer å prate om det som plager dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #138 Del Skrevet 8. november 2009 Ekte - hva mener du med det? Og mener du at menn slår fordi de ikke klarer å prate om det som plager dem? De er ikke genuine i ord og handling, de forteller deg det de vet at du ønsker å høre- kun for å oppnå noe. Generellt sett er ikke menn snille, de later som- men egentlig er de rastløse og som regel på jakt etter noe annet. Kvinner er sex objekter. Ja,mange menn slår fordi de har personlige problemer - mer utbredt enn folk tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 8. november 2009 De er ikke genuine i ord og handling, de forteller deg det de vet at du ønsker å høre- kun for å oppnå noe. Ja, alle mennesker ønsker fordelene ved et annet menneske. Et interessant spørsmål er da om kvinner er noe bedre, eller om de bruker en annen taktikk for å oppnå det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #140 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, alle mennesker ønsker fordelene ved et annet menneske. Et interessant spørsmål er da om kvinner er noe bedre, eller om de bruker en annen taktikk for å oppnå det samme? Jeg ser etter det som er ekte, ikke alle mennesker ønsker kun fordeler, de er genuine og har ryggrad- men de er sjeldne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå