Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 3. november 2009 Og ikke vær så redd for å gjøre feil Steinar, alle gjør feil og det er ingen krise.... livet går videre. Slapp av litt Jo eldre man blir desto viktigere blir det. For ikke å snakke om praktisk vanskeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 3. november 2009 Tråden handler om hva det verste kvinner vet ved menn. Hun som du besvarte til innlegget sitt fortalte hva hun syntes var verst ved menn. Er det da rimelig at du etterpå sier at kvinner er like ille?! Det var bare en kommentar hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vivian_* Skrevet 3. november 2009 #83 Del Skrevet 3. november 2009 Mannfolk som furter er lite flatterende. Og mannfolk som tror det som gjør dem til menn er store muskler. De kunne ikke tatt mer feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatzenThang Skrevet 4. november 2009 #84 Del Skrevet 4. november 2009 Det verste jeg vet med menn er at de har begynt å bli så feminime. Veldig stylet og cleane. På arbeidsplassen til en singel venninne av meg er det mange selgere som er nettopp slik. De driver også endel baksnakking og oppfører seg veldig fnisete. Så for henne kunne de like gjerne vært kvinner Bitre menn ute etter provosering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatzenThang Skrevet 4. november 2009 #85 Del Skrevet 4. november 2009 Samme hva du mener, så mener jeg at når en mann er førti år, så trenger han ikke meg til å fortelle ham hvordan han skal ta oppvasken. Kunne ikke vært mer enig. Slikt er uattraktivt og forstyrrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart i dusjen Skrevet 5. november 2009 #86 Del Skrevet 5. november 2009 Det var bare en kommentar hehe Gawd. Steinar40, gjør meg den tjenesten å kutte ut dette chat-lignende forholdet du har til KG. Gå heller på chat.no eller match.no for å finne deg kvinner om du har så lyst på respons fra kvinner. Savner innlegg fra menn som har færre, men lengre og mer velskrevne innlegg. Du bare spammer ned hele forumet. Jeg blir frustrert over kvaliteten her på KG når du og brutal_mann osv skriver på dårlig norsk og med alskens bruk av smilier. Jeg er sikker på at det er noen som er enige med meg. Når jeg ikke har noe å komme med her så velger jeg heller å ikke skrive noe, i stedet for masse tomt fjas og "flørting". PLZ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 5. november 2009 Gawd. Steinar40, gjør meg den tjenesten å kutte ut dette chat-lignende forholdet du har til KG. Gå heller på chat.no eller match.no for å finne deg kvinner om du har så lyst på respons fra kvinner. Savner innlegg fra menn som har færre, men lengre og mer velskrevne innlegg. Du bare spammer ned hele forumet. Jeg blir frustrert over kvaliteten her på KG når du og brutal_mann osv skriver på dårlig norsk og med alskens bruk av smilier. Jeg er sikker på at det er noen som er enige med meg. Når jeg ikke har noe å komme med her så velger jeg heller å ikke skrive noe, i stedet for masse tomt fjas og "flørting". PLZ? Bare hopp over kommentarene og innleggene mine du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest o Skrevet 5. november 2009 #88 Del Skrevet 5. november 2009 Det verste jeg vet med vanlige mannfolk (altså ikke ekstreme individer) er at de i så stor grad reduserer kvinner til sexobjekter. Det er helt ok at de vurderer meg som pulbar eller ikke-pulbar, det er fortsettelsen jeg har problemer med. I min ideelle verden, skulle ikke-pulbare kvinner bli vurdert på lik linje med andre ikke-pulbare, alle menn (for heterofile menn). Dvs at det gikk an for en mann å vurdere en ikke-pulbar kvinnes personlighet, felles interesser osv på samme måte som en mann vurderer menn for vennskap. Jeg er pulbar for de fleste, men da blir det også diskvalifiserende i forhold til å bli vurdert som venn. Så det verste med menn for meg manglende interesse for kvinner som personer. Jeg lurer på om det er årsaken til at mange menn er likegyldige til mange saker som rammer kvinner. At verden består av "oss" menn, kvinner vi er interesserte i, og kvinner som ikke er seksuelt interessante og derfor kan ses bort fra som mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 5. november 2009 Det verste jeg vet med vanlige mannfolk (altså ikke ekstreme individer) er at de i så stor grad reduserer kvinner til sexobjekter. Det er helt ok at de vurderer meg som pulbar eller ikke-pulbar, det er fortsettelsen jeg har problemer med. I min ideelle verden, skulle ikke-pulbare kvinner bli vurdert på lik linje med andre ikke-pulbare, alle menn (for heterofile menn). Dvs at det gikk an for en mann å vurdere en ikke-pulbar kvinnes personlighet, felles interesser osv på samme måte som en mann vurderer menn for vennskap. Jeg er pulbar for de fleste, men da blir det også diskvalifiserende i forhold til å bli vurdert som venn. Så det verste med menn for meg manglende interesse for kvinner som personer. Jeg lurer på om det er årsaken til at mange menn er likegyldige til mange saker som rammer kvinner. At verden består av "oss" menn, kvinner vi er interesserte i, og kvinner som ikke er seksuelt interessante og derfor kan ses bort fra som mennesker. Og hvilken stor interesse har så du av menn som "bare" personer? Kvinner og menn er ganske forskjellige og har ofte ikke felles interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #90 Del Skrevet 5. november 2009 Og hvilken stor interesse har så du av menn som "bare" personer? Kvinner og menn er ganske forskjellige og har ofte ikke felles interesser. Akkurat den samme som jeg har for kvinner. Det vil si at jeg vurderer en kvinne ut fra om hun har en personlighet jeg liker, felles interesser, er lik meg så vi har et fellesskap, eller ulik meg på en måte som er stimulerende og utviklende, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 5. november 2009 Akkurat den samme som jeg har for kvinner. Det vil si at jeg vurderer en kvinne ut fra om hun har en personlighet jeg liker, felles interesser, er lik meg så vi har et fellesskap, eller ulik meg på en måte som er stimulerende og utviklende, osv. Ja, jeg forstår det - men mitt poeng er altså at kvinner og menn ofte er så forskjellige at man ikke har så veldig mye felles. Utenom sex og parforhold etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #92 Del Skrevet 5. november 2009 Menn som ikke er i jobb og henger på KG 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar40 sin arbeidsgiver Skrevet 5. november 2009 #93 Del Skrevet 5. november 2009 Menn som ikke er i jobb og henger på KG 24/7. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Menn som ikke er i jobb og henger på KG 24/7. Ikke noe problem å være her med jobb vettu. Må vel innrømme at jeg ikke er snekker da men. Endret 5. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #95 Del Skrevet 5. november 2009 Ikke noe problem å være her med jobb vettu. Må vel innrømme at jeg ikke er snekker da men. Jada, klart du er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 5. november 2009 Jada, klart du er på jobb. Jepp. Men hadde heller vært på ferie. Forbannet vinter halvår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #97 Del Skrevet 5. november 2009 Jepp. Men hadde heller vært på ferie. Forbannet vinter halvår! Hva er det du jobber med da, Steinar14? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 5. november 2009 Hva er det du jobber med da, Steinar14? Det behøver ikke du å bekymre deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #99 Del Skrevet 5. november 2009 Det verste er menn som lyver om alt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2009 #100 Del Skrevet 5. november 2009 Ja, jeg forstår det - men mitt poeng er altså at kvinner og menn ofte er så forskjellige at man ikke har så veldig mye felles. Utenom sex og parforhold etc. Er du seriøs??? Man kan da ha masse felles interesser med menn - det kommer jo an på hva slags interesser man har det. Trenger jo ikek være en sexpartner eller kjæreste for det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå