Steinar40 Skrevet 1. november 2009 #1 Del Skrevet 1. november 2009 Eller er vi perfekte alle sammen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemor Skrevet 1. november 2009 #2 Del Skrevet 1. november 2009 Ha ha ha Jeg liker mannfolk jeg ENKELTE mannfolk derimot kan jeg si mye om. Men jeg tror det er like individuelt som alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anny_* Skrevet 1. november 2009 #3 Del Skrevet 1. november 2009 -At noen menn tillegger meg meninger, egenskaper og tanker jeg overhode ikke har, og heller aldri har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2009 -At noen menn tillegger meg meninger, egenskaper og tanker jeg overhode ikke har, og heller aldri har hatt. Som f.eks ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 1. november 2009 Ha ha ha Jeg liker mannfolk jeg ENKELTE mannfolk derimot kan jeg si mye om. Men jeg tror det er like individuelt som alt annet. Interessant å vite litt mer om disse enkelte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. november 2009 #6 Del Skrevet 1. november 2009 Tviler på at det finnes perfekte mannfolk , like så lite som det finnes perfekte kvinner. Stort sett liker jeg menn, men hvis det finnes et trekk som ser ut til å deles av temmelig mange menn og som kan bli litt .....slitsomt....for omgivelsene, så er det menn som tror de er verdensmestre og alltid har fasitsvaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #7 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg synest slike spørsmål er så vanskelige. Jeg skulle til å svare at vel jeg misliker at de er rotete, men det finnest da kvinner uten ordensans, og så skulle jeg til å si at jeg misliker at de ikke viser følelser, men det finnest da kvinner som gjemmer sine følelser også. Spørsmålet ditt legger opp til at man må være generaliserende..Jeg synest det er vanskelig å sette menn i bås for å være sånn og sånn. Kvinner og menn passer sammen fordi vi har svakheter og styrker som utfyller hverandre. Når jeg tenker meg om; Jeg misliker at mange mannfolk tyr lett til aggresivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 1. november 2009 #8 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg pleier å si at det beste ved å være singel, er at da slipper jeg å ha syyyk mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 1. november 2009 Tviler på at det finnes perfekte mannfolk , like så lite som det finnes perfekte kvinner. Stort sett liker jeg menn, men hvis det finnes et trekk som ser ut til å deles av temmelig mange menn og som kan bli litt .....slitsomt....for omgivelsene, så er det menn som tror de er verdensmestre og alltid har fasitsvaret. Ja, vi er vel kanskje litt sånn da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2009 #10 Del Skrevet 1. november 2009 Det verste jeg vet hos enkelte mannfolk, er manglende evne til å åpne seg og virkelig snakke om ting. Har vært borti et par østersmenn, og det tok omtrent knekken på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #11 Del Skrevet 1. november 2009 - Alt for mye fokus på sex - Dårlig klesstil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg synest slike spørsmål er så vanskelige. Jeg skulle til å svare at vel jeg misliker at de er rotete, men det finnest da kvinner uten ordensans, og så skulle jeg til å si at jeg misliker at de ikke viser følelser, men det finnest da kvinner som gjemmer sine følelser også. Spørsmålet ditt legger opp til at man må være generaliserende..Jeg synest det er vanskelig å sette menn i bås for å være sånn og sånn. Kvinner og menn passer sammen fordi vi har svakheter og styrker som utfyller hverandre. Når jeg tenker meg om; Jeg misliker at mange mannfolk tyr lett til aggresivitet. Ja, fysisk styrke og aggressivitet er vel den største kjønnsforskjellen. Dermed er det vel mange som utnytter den sterkes rett til sin fordel. Men du tenkte kanskje ikke på i parforholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg pleier å si at det beste ved å være singel, er at da slipper jeg å ha syyyk mann! Alltid lurt på hvor ille en syyyk man egentlig er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 1. november 2009 Det verste jeg vet hos enkelte mannfolk, er manglende evne til å åpne seg og virkelig snakke om ting. Har vært borti et par østersmenn, og det tok omtrent knekken på meg. Jeg har forsåvidt vært borti ei kvinne som var noe tilsvarende, men fant du noen gang ut av hvorfor de var sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 1. november 2009 #15 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har forsåvidt vært borti ei kvinne som var noe tilsvarende, men fant du noen gang ut av hvorfor de var sånn? Hvordan skal man finne ut av det når de ikke åpner seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 1. november 2009 - Alt for mye fokus på sex - Dårlig klesstil Guilty as charged Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 1. november 2009 Hvordan skal man finne ut av det når de ikke åpner seg? Nei, du sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2009 #18 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har forsåvidt vært borti ei kvinne som var noe tilsvarende, men fant du noen gang ut av hvorfor de var sånn? Nja, jeg tror at de bare ikke evnet å åpne seg. Spesielt siste eks var bare ute av stand til å snakke om ting han tenkte og følte. Når jeg spurte hvorfor det var så vanskelig, svarte han bare at han visste ikke. Så da var jeg i grunnen like langt. Heldigvis har jeg nå en mann som er veldig flink til å snakke med meg om alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #19 Del Skrevet 1. november 2009 Nja, jeg tror at de bare ikke evnet å åpne seg. Spesielt siste eks var bare ute av stand til å snakke om ting han tenkte og følte. Når jeg spurte hvorfor det var så vanskelig, svarte han bare at han visste ikke. Så da var jeg i grunnen like langt. Pappa er ekstrem på det der. Dersom jeg prøver å ta opp problemer med han få jeg bare kjeft. Derfor snakker jeg ikke med han om noe som helt. Når jeg var liten fikk jeg kjeft hvis jeg gråt. De fleste menn er sikkert ikke sånn, men det er kanskje mer vanlig blandt menn enn kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 1. november 2009 #20 Del Skrevet 1. november 2009 De er ofte veldig påståelige, nekter å innrømme feil, er døden nær hvis de blir syk. Og klarer å vri det meste til å handle om sex, vis de vil. Gjemmer seg bak en avis, eller et tomt blikk mot tv'n hvis man skal snakke om noe (åpne seg greia). Dette er alt i beste mening, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå