Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært borti at man mister mye hår fordi man ikke tåler shampo eller hårstyling? Jeg mistet veldig mye hår i en periode i vår, og det har begynt igjen nå. Har tatt blodprøver hos frisøren, bruker shampo som jeg har kjøpt der + at jeg bruker Blend hårstyling som også er kjøpt der. Det begynte vel kanskje i samme tid som jeg startet med Blend, men det har jo vært tre-fire måneder UTEN hårtap også nå, der jeg har brukt både shampoen og Blend.

Klør ikke eller noe sånt, og begynner å bli litt fortvilet nå når håret er så tynt *sukk*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Baardsen_*
Skrevet

Sjelden produkter som påføres på utsiden er direkte årsak til hårtap (med mindre du bruker hårfjerningsprodukter, selvfølgelig...).

Derimot kan hormoner og stoffskifte spille inn. Blodsirkulasjonen er også viktig. Dette ville jeg få undersøkt hos lege heller enn hos frisør.

Håper du finner ut av det!

Skrevet

Takk til begge :)

Prøver er tatt hos lege, men vi finner ikke ut mer. Det stemmer faktisk at det har oppstått 2-3 måneder etter store psykiske påkjenninger begge gangene. Ting har roet seg nå, så det blir spennende å se om det går over igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...