Gå til innhold

sex under mensen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

noen erfsringer med å ha tampong i under sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:skratte: Lykke til med å fiske den ut igjen etterpå.. Funker veldig dårlig tror jeg...
Gjest Bianca26
Skrevet
:skratte: Lykke til med å fiske den ut igjen etterpå.. Funker veldig dårlig tror jeg...

ja enig. tror ikke det er så lurt å risikere å måtte til legevakten for å få ut tampongen som er blitt dytta inn og du ikke får ut. ha heller sex i dusjen da uten tampong for å ikke risikere søl

Skrevet

Gå heller i dusjen og ha deg, eller legg ned et håndkle i sengen. Sex med tampong høres ikke ut som en god ide i det hele tatt..

Gjest Nattvette
Skrevet

Hehe, ein av mine ikkje-venner gjorde det. Den blei dytta fint oppi der den etter fyllesex, og ho måtte på sykehus for å få den ut igjen. Anbefales nok ikkje ;)

Skrevet

Hvis du snakker om oralsex eller analsex, f.eks., så er det jo ikke noe problem. Å putte pikken i fitta mens det er en tampong der er nok imidlertid ikke særlig smart.

Skrevet
noen erfsringer med å ha tampong i under sex?

Nei og det av meget gode grunner - du kan jo ikke ha den inne om du skal ha han der samtidig.

Da må det blir "utenpåsex" eventuelt og det fungerer jo det.

Skrevet

Jeg glemte at jeg hadde i tampong, og hadde sex en gang. det var ikke noe problem. fikk den fint ut igjen, og sexen var omtrent som normalt. Men jeg gjør det ikke med vilje altså :ler: det var en forglemmelse ;)

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg glemte at jeg hadde i tampong, og hadde sex en gang. det var ikke noe problem. fikk den fint ut igjen, og sexen var omtrent som normalt. Men jeg gjør det ikke med vilje altså :ler: det var en forglemmelse ;)

det var ren flaks

Skrevet

Har hørt om folk som har gjort det, og som måtte til legen for å få den ut. Anbefaler å la være. Sier som de andre her; ta det i dusjen, eller legg et håndkle i sengen. Personlig velger jeg å holde meg til "utenpåsex" når jeg har mensen.

Skrevet
Har hørt om folk som har gjort det, og som måtte til legen for å få den ut. Anbefaler å la være. Sier som de andre her; ta det i dusjen, eller legg et håndkle i sengen. Personlig velger jeg å holde meg til "utenpåsex" når jeg har mensen.

hva er utenpåsex?

Skrevet
hva er utenpåsex?

Slikking/fingring av klitoris og resten av godsakene som befinner seg utenfor skjeden ;)

Gjest fiskenut
Skrevet

Haha, ja det skjedde meg i fylla en gang også..

Glemte å ta ut før sex, kan ikke komme på at jeg kjente noe til det.

Dagen etterpå, så begynte jeg å tenke, og klarte ikke å huske om jeg hadde tatt den ut eller ikke!

Jeg holdt på en god stund før jeg fikk tak i en skvisa tampong oppi der... Lurer på hva som hadde skjedd om jeg ikke husket det :S

Skrevet

Idag er det faktisk ikke automatisk dødelig å glemme tampongen i skjeden. Går det lang nok tid vil den gjerne løse seg opp og komme ut i deler. Men det finnes fortsatt bakterier og man skal ikke satse på at man er heldig hele tiden. Det er IKKE sunt å la tampongen være der oppe.

Og sett bort fra problemene med å få tampongen ut igjen, høres det jo ikke akkurat behagelig å få den trykt opp av en penis.

Skrevet

Hvordan er det mulig egentlig? Kjæresten min er ikke noe superlang, men han bunner meg for det om. Ser for meg at en av oss måtte ha kjent at det var noe mer oppi der.

Skrevet

Dette er mange år siden da, så husker ikke detaljene helt. Men han hadde normal størrelse på penis. Og jeg mener å huske at jeg syntes det var litt "trangere" enn vanlig.

Jeg trodde heller ikke at det gikk an å ikke merke det, før jeg opplevde det selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...