Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Ei jeg kjenner har blitt behandlet som dritt av kjæresten(eksen) sin. Jeg har vært der for henne nå og støttet henne mye. Det han gjorde var helt for jævlig og jeg kan ikke skjønne hvordan noen har hjerte til å gjøre noe slikt. Så håper jenten får det bedre etterhvert. Uansett, det virker som hun er veldig knyttet til meg nå, og vi har fleipet rundt med at jeg er jomfru og slikt. Jeg tror hun kanskje vil prøve å ligge med meg. Synes dere dette er bra?, skal jeg kjøre på? Eller tror dere hun vil angre på dette i framtiden siden hun kanskje er veldig sårbar nå? Jeg har null peilig på damehjerner så jeg vet liksom ikke om det er lurt.
Nienna Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 "Har du lyst, har du lov." Om hun vil nå, så er det ikke din jobb å tenke over om hun kanskje en gang i fremtiden kommer til å angre. Kan jo alltids be henne tenke seg godt om først, men for hennes del er det hennes ansvar, ikke ditt.
Lille85 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Kjør på! =) Hvis hun vil, så vil hun.. Angrer hun senere, så kommer hun over det uansett.. Så.. Have a nice first time! ;-)
leirbål Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Jeg ville ikke gjort det. Sjansen for at hun angrer etterpå, eller får følelser for deg er stor. Så du kan ende opp med en jente som er forelsket i deg, og vil ha et forhold hun ikke er klar for. Eller hun kan føle seg utnyttet, siden hun er sårbar nå. Uansett er det stor sjanse for at vennskapet ryker om du gjør det.
ally:) Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 go for it! kanskje det hun trenger! tanken over på noe annet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå