Lille85 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Dette er grådig pinlig syns jeg.. Men men.. Er nettopp ferdig å lese boken "Under en ny måne".. Og jeg blir bare mer og mer forelsket i hele greien.. Jeg er så utrolig lei meg for at jeg er ferdig med boken, og syns timene til butikkene åpner igjen, virker som en evighet, for da skal jeg stå først, og kjøpe meg en bok til av denne sagaen! Den første filmen har jeg sett i hvert fall 50 ganger, og det er ikke å overdrive.. Hver gang "Edward" kommer på skjermen, så hopper hjertet nesten over et slag.. Men det er merkelig, for jeg syns ikke han er særlig kjekk, egentlig, men er vampyr greiene som trekker meg.. Det må det være.. Jeg har alltid vært veldig facinert av vampyrer, og hadde ikke blitt hysterisk om de fantes.. Og liker hele historien Meyer har kokt sammen.. Om jeg måtte valgt mellom å dø, eller å bli vampyr, så hadde jeg soleklart valgt det siste!!! Hadde ikke tenkt meg om engang!! Skjønner ikke hvorfor jeg er så facinert av dette! :-/ Noen som har det på samme måte? Billettene til den siste filmen, er allerede bestilt, og jeg teller ned dagene.. Gleder meg som en unge !!!!!! :rødme: Noen som vet om noen lignende filmer ? Vampyr og kjærlighet, da er jeg klar! *Hehe* Og noen andre sine meninger om "Twilight", hadde vært kos å høre! =)
Lilith Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Hehe ... jeg har nettopp lest hele serien, og jeg er absolutt altfor gammel til å være i målgruppen for denne historien, synes jeg Men jeg er enig - det er en god kjærlighetshistorie, kanskje mest for oss som er BITT (hahaaaa ...)av vampyrbasillen, og hun skriver bra. Jeg synes den første boka var best. Jeg ble rett og slett litt skuffet av "breaking dawn", men den måtte jo leses for å få rundet av. Men filmen(e) har jeg faktisk ingen lyst til å se. Jeg har sett trailerne, og de stemmer overhodet ikke med bildene i mitt eget hode. Så i stedet for å bli skuffet, beholder jeg heller min egen versjon av historien og personene
rox Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg begynte å se på True Blood da det begynte på NRK3, og jeg ble utrolig fasinert! Digger den serien, det er med vampyrer, kjærlighet, spenning, humor, sex og masse rart. Etter at jeg fikk øynene opp for vampyrer må jeg jo selvfølgelig se på Twilight også! Gleder meg :D
Lille85 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2009 Hehe ... jeg har nettopp lest hele serien, og jeg er absolutt altfor gammel til å være i målgruppen for denne historien, synes jeg Men jeg er enig - det er en god kjærlighetshistorie, kanskje mest for oss som er BITT (hahaaaa ...)av vampyrbasillen, og hun skriver bra. Jeg synes den første boka var best. Jeg ble rett og slett litt skuffet av "breaking dawn", men den måtte jo leses for å få rundet av. Men filmen(e) har jeg faktisk ingen lyst til å se. Jeg har sett trailerne, og de stemmer overhodet ikke med bildene i mitt eget hode. Så i stedet for å bli skuffet, beholder jeg heller min egen versjon av historien og personene Jeg har ikke lest den første boken.. Jeg hadde ikke tålmodighet.. Etter å ha sett filmen, så var jeg så tørst på en fortsettelse, at jeg måtte hoppe på bok nr 2.. Leste den på under 10 timer! Det er 4 bøker sant? Da tenker jeg at jeg leser nummer tre og fire først.. Ser toeren på kino, og leser den første sist.. Litt rar rekkefølge.. Men må bare bli sånn!
Lille85 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 Jeg begynte å se på True Blood da det begynte på NRK3, og jeg ble utrolig fasinert! Digger den serien, det er med vampyrer, kjærlighet, spenning, humor, sex og masse rart. Etter at jeg fikk øynene opp for vampyrer må jeg jo selvfølgelig se på Twilight også! Gleder meg :D Den har ikke jeg sett! Ser sjeldent på Nrk, så vet ikke hva som foregår der! Skulle tro det fantes maaaaaaange slike vampyr-kjærlighetsfilmer, siden folk ser ut til å nærmest elske det..
Lilith Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Jeg har ikke lest den første boken.. Jeg hadde ikke tålmodighet.. Etter å ha sett filmen, så var jeg så tørst på en fortsettelse, at jeg måtte hoppe på bok nr 2.. Leste den på under 10 timer! Det er 4 bøker sant? Da tenker jeg at jeg leser nummer tre og fire først.. Ser toeren på kino, og leser den første sist.. Litt rar rekkefølge.. Men må bare bli sånn! Det er 4 bøker, ja. Skjønner hva du mener, jeg leste ut alle fire på ei uke ... True blood må jeg også prøve å få med meg - har hørt mye bra om serien, men er håpløs på serier som krever at man må følge med hver uke.
Gjest Coarvi Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 (endret) Den har ikke jeg sett! Ser sjeldent på Nrk, så vet ikke hva som foregår der! True Blood er langt fra like romantisk som Twilight, og har nok en helt annen målgruppe, så det er ikke sikkert du liker den... Jeg har ikke lest bøkene, men var ikke særlig begeistret for Twilight-filmen. True Blood derimot, namnam... Du kan forøvrig se True Blood på nrk nett-tv... Tror det bare er 3 episoder som ligger ute av gangen (nå er det 3-5), så dere må kjappe dere hvis dere ikke vil gå glipp av så aaaltfor mye. Endret 1. november 2009 av Coarvi
Tante Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Jeg synes følelsesdelen av Twilight er innmari godt visualisert (har bare sett filmen ). Jeg ble imidlertid veldig skuffa av alle bruddene på de tradisjonelle mytene om vampyrer og ble sittende og irritere meg litt over det. Digger true blood også, selv om det er mer pulings enn faktisk vampyr-liv. Buffy er også en av mine favorittserier. Så det er nok noe tiltrekkende med den mørke, mystiske og brutale livsstilen
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Som mange andre sier så er jo True Blood bra og...DIGGER Eric. Er bare synd at jeg må vente heeelt til juni neste år før sesong 3 kommer ut. Men i mellomtiden koser jeg meg med The Vampire diaries som er en vampyr serie som går i USA nå. Venter på at episode nr 8 kommer ut. Den serien er litt mer lik twilight...litt mer ungdomserie. Så for de som liker Twilight, så kommer de sikkert til å like VD og
Lille85 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2009 Jeg synes følelsesdelen av Twilight er innmari godt visualisert (har bare sett filmen ). Jeg ble imidlertid veldig skuffa av alle bruddene på de tradisjonelle mytene om vampyrer og ble sittende og irritere meg litt over det. Digger true blood også, selv om det er mer pulings enn faktisk vampyr-liv. Buffy er også en av mine favorittserier. Så det er nok noe tiltrekkende med den mørke, mystiske og brutale livsstilen Er litt enig med deg faktisk!! Det som har gjort meg så forelsket i vampyrer, blir jeg litt usikker på, når det forandres på hvordan en vampyr "er".. Ikke ta fra meg den forelskelsen !!!!!!!!!! *Hehehe*
Lille85 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2009 Nå har jeg vært å kjøpt "Formørkelsen", og begynt på den!! *Lykke* :rødme:
Knøttet Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 Jeg har ikke sett Twilight enda, selv om jeg har hatt planer om det lenge ... Andre vampyrserier som anbefales er True blood (til tider overdrevet sexfiksert serie, men veldig bra), Buffy (jeg liker faktisk den serien!), moonlight (det eneste dumme er at den fikk bare én sesong, om jeg ikke husker feil). Ellers synes jeg du burde lese Anne Rice bøkene, the vampire chronicles. Og se filmen fra første boka: interview with the vampire.
Wildy Skrevet 2. november 2009 #13 Skrevet 2. november 2009 Med to tenåringsdøtre i hus er det ikke til å komme unna at Twilight står sterkt her! Elsdtejenta er så frelst at hun ikke klarte å vente på norsk oversettelse av siste boka, men leste den på engelsk.Yngstejenta på 12 har også pløyd seg gjennom bøkene, hun holder på med siste nå. Selv har jeg slukt bøkene etterhvert som jentene har blitt ferdige, og er litt utålmodig etter å få lest den siste. Digger serien, og koser meg rått!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #14 Skrevet 14. november 2009 En venninne av meg på 29 år anbefalte Twilight-bokserien, men jeg var skeptisk. Er ikke fascinert av vampyrer. Men så så jeg filmen for en stund siden og likte den kjempegodt! Den var spennende og jeg likte begge hovedrolleinnehaverne, særlig Edward, han er jo dødsexy... Kunne godt tenke meg å med han, ja... Det er nok mest karismaen hans, for han er ikke egentlig superkjempekjekk, bare litt... Det morsomme er at alle jenter jeg kjenner mellom 12 og 20 år liker ham, jeg er liksom litt for gammel...
Gjest albue Skrevet 14. november 2009 #15 Skrevet 14. november 2009 Etter å ha sett filmen satt jeg igjen med en følelse over å ha kastet bort to timer av mitt verdigfulle liv. Makan til kjedelige greier har jeg faktisk aldri vært borti (helt sant). Skjønner virkelig ikke greia (men hver sin smak selvfølgelig) Den var jo hverken spennende eller romantisk på noen måte!! Er kanskje ikke så rart dog, siden jeg er 24 og målgruppa er 10-15 år ellernoe. Så en dokumentar med noen intervju rundt disse bøkene og filmene og der sa de faktisk at målgruppa var folk i tidlig tenårene Trasige saker....
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Jeg så Twilight igår og likte den godt - OG jeg er over 30! Synes den var både romantisk og spennende :rødme:
Bloodless Skrevet 20. november 2009 #17 Skrevet 20. november 2009 Haha, jeg er 24 og leste bøkene på en uke. Ble helt hekta. Filmen har jeg sett maaange ganger, og om et par dager skal jeg se New Moon! Jippi. Lenge leve fjortisen i meg.
Chiyo Skrevet 20. november 2009 #18 Skrevet 20. november 2009 (endret) JEg leser den første boken nå og jeg syns den er ikke dårlig akkurat, men ikke bra. Det er altfor mye Edward & Bella. Det skjer jo neste ingenting... det er jo bare masse tull. Skal lese den ferdig og planlegger å lese de andre bøkene oxo, men håper at de blir bedre... fordi mer kjærleik prat har jeg ikke tålmodighet til. Hadde håpet at det var mer action... Jeg har jo tross alt komt til side 215 Filmen var grei, men that's it! Skjønner ikke hvoror hele verden har fått vampyr dilla Endret 20. november 2009 av Chiyo 1
Lille85 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 20. november 2009 Vampyrer er sexy!! Enkelt å greit.. Hehe.. Kunne lett ha med Edward jeg og ass.. Hihi.. Men kun som vampyr! :gjeiper: Jeg skal se "New Moon" i morgen, og gleder meg vilt.. Holder på med bok nr 3 nå! Da jeg leste bok nr 2 tok jeg meg i å klø litt etter at det skulle skje noe.. Ble litt lange kapitler med samme greia.. Men til syvende og sist, en bra bok..
Gjest hjørnetanna Skrevet 20. november 2009 #20 Skrevet 20. november 2009 Vampyrer er sexy!! Enkelt å greit.. Hehe.. Kunne lett ha med Edward jeg og ass.. Hihi.. Men kun som vampyr! :gjeiper: Jeg skal se "New Moon" i morgen, og gleder meg vilt.. Holder på med bok nr 3 nå! Da jeg leste bok nr 2 tok jeg meg i å klø litt etter at det skulle skje noe.. Ble litt lange kapitler med samme greia.. Men til syvende og sist, en bra bok.. TIPS: Du MÅ bare se filmen: "En vampyrs bekjennelse" Utrolig spennende, sexy og flott! Tenke seg til: Brad Pitt, Tom Cruise og Antonio Banderas i en og samme film, HOT! My favorite <3 PS, er stor Twiligth fan, både film og bøkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå