Gjest TS Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 For å gjøre en lang historie kort, vi krangla en del i sommer, han mista følelsene for meg, men ville ikke at det skulle bli slutt mellom oss. Vi var fra hverandre i en mnd. Når vi møttes igjen etter sommeren var ting bare rart mellom oss. Han ville hverken kysse, holde i hånda, kose, være inntil meg. Ingenting. Han trengte tid sa han. Han fikk tid. Det har tross alt gått 4 mnd nå. Jeg merker jo får så vidt at det går bedre nå, vi har blitt flinkere til å snakke sammen og unngå unødvendige krangler. Men det er liksom som om noe mangler. Gnisten eller hva man skal kalle det. Han er fortsatt ikke så veldig ivrig på å hverken kose eller kysse, sex kan han helt fint ha da. Han gir meg aldri komplimenter lenger eller noe særlig positiv oppmuntring. Føles vel mest som om jeg er en kompis han deler seng med innimellom. Har prøvd å ta det opp med han, men da får jeg reaksjoner som "ser du ikke at det går bedre?", "hvis du tar opp det, tar jeg det som at du ikke vil være sammen med meg og leter etter unnskyldninger for å gjøre det slutt" osv. Føler jeg ikke kan påpeke noe eller fortelle han om det om jeg føler noe er galt. Han tar alt som et angrep. Det hjelper heller ikke å være positiv og søt og snill. Får ingen reaksjon når jeg gir han komplimenter, sier at jeg er glad i han, gjør koselige ting osv. Jeg TROR jo at han blir glad for det og setter pris på det, men tror ikke han helt skjønner at det hadde vært fint å fått respons fra han. Enten han vil jeg skal slutte eller om han liker det. Bare gi meg NOE å gå etter. Hvordan skal jeg få han til å skjønne at jeg trenger å være litt kjæresten hans også? At jeg trenger kos, kyssing og positive tilbakemeldinger? Føler mest at jeg må gå helt på akkord med meg selv og være en annen kjæreste enn det jeg ønsker å være for han. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få han til å skjønne at jeg trenger litt jeg også? Og hvordan jeg kan gjøre det tydelig for han, uten at han skal føle at jeg angriper han eller hakker? For det klarer jeg tydeligvis ikke. Og siden det helt sikkert er noen som lurer, jeg er 22 og han er 24.
Gjest Shock Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Har han fått tilbake følelser for deg da? For om han mista følelser for deg, og de aldri kom tilbake, er det ikke så rart at han oppfører seg som han gjør. Vannskelig å kose, ha sex og kysse med en man ikke føler noe for.
Gjest TS Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Han sier selv han har fått tilbake følelser og sier innimellom at han er glad i meg og at han elsker meg. Forklaringen hans er at han syns det "føles unaturlig" å kose og å kysse siden ting ikke er helt som det burde være.. Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal kunne forklare han at jeg savner nærheten, uten at han skal føle det som et angrep på han.
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Slik du forteller det, virker han ikke så interessert. Han går i forsvarsposisjon når du prøver å ta opp temaet, og prøver å dytte ansvaret over på deg. Han projiserer, som det kalles på fint. Hadde han hatt de rette følelsene for deg, hadde han ønsket nærhet, kos og intimitet. At det ikke hjelper å være søt, snill og gi komplimenter, forundrer meg ikke. Så lenge han ikke er villig til å møte dine behov, vil han bare se på oppførselen din som krypende. Og det er turn-off. Nå er jeg brutalt ærlig, men slik du fremstiller det, virker det som han er sammen med deg fordi det er bekvemt og lettvint. Ikke fordi han er stormende forelsket i deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå