usikker24 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg er ei singel jente på 24 år. Har hatt kjærester tidligere, uten å ha hatt sex med dem. Jeg har hatt sex ved flere anledninger, men bare når jeg selv (og gutta) har vært på byen å blitt litt fulle. Nå har jeg møtt en kar som jeg virkelig liker, som har mer erfaring med forhold enn meg, og jeg er redd for at jeg ikke skal være bra nok... Har som sagt aldri hatt sex edru før, men vet jo egentlig at det ikke er noe å være redd for, men blir fort til at man tenker litt for mye over saker å ting, og plutselig sitter man der og skjelver. Er det bare jeg som er paranoid, og har litt komplekser med meg selv, eller er det flere der ute som har følt/føler det på samme måte? Vi har sovet i samme seng og slikt, og jeg har merket litt "begeistring", men det var liksom ikke på "rette" stedet å skulle ha sex for første gang. Nå aner jeg hvordan jeg skal gå fram... Bør jeg egentlig bare blåse i om jeg driter meg ut, og vise at jeg er interessert, for det er jeg??? Eller bør jeg si til han at jeg er litt nærvøs, fordi jeg ikke har så mye erfaring? :-S
Gjest womenwomen Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg er ei singel jente på 24 år. Har hatt kjærester tidligere, uten å ha hatt sex med dem. Jeg har hatt sex ved flere anledninger, men bare når jeg selv (og gutta) har vært på byen å blitt litt fulle. Nå har jeg møtt en kar som jeg virkelig liker, som har mer erfaring med forhold enn meg, og jeg er redd for at jeg ikke skal være bra nok... Har som sagt aldri hatt sex edru før, men vet jo egentlig at det ikke er noe å være redd for, men blir fort til at man tenker litt for mye over saker å ting, og plutselig sitter man der og skjelver. Er det bare jeg som er paranoid, og har litt komplekser med meg selv, eller er det flere der ute som har følt/føler det på samme måte? Vi har sovet i samme seng og slikt, og jeg har merket litt "begeistring", men det var liksom ikke på "rette" stedet å skulle ha sex for første gang. Nå aner jeg hvordan jeg skal gå fram... Bør jeg egentlig bare blåse i om jeg driter meg ut, og vise at jeg er interessert, for det er jeg??? Eller bør jeg si til han at jeg er litt nærvøs, fordi jeg ikke har så mye erfaring? :-S Tror det er best du sier fra at du er litt nervøs .Er du så nervøs som jeg har inntrykk av - vil du kanskje ikke klare å tenne på han skikkelig ? , og det vil han merke uansett .Det er jo veldig kjipt for han også ... om han merker du ikke tenner på han - da kan det fort bli bra misslykka sex ... Så er nok best du sier ifra om at du er usikker og nervøs . Han forstår deg sikkert . Så kan dere ta det " slowly " derfra . Du har egentlig ingen grunn til å være nervøs ...alt du trenger å gjøre er egentlig å tenne på han og være kåt ...så går resten naturlig og bra av seg selv . Han er sikkert litt nervøs han og . Menn har større prestasjonsangst enn kvinner normalt har . Er du kåt - ordner allt seg for deg : ) Lykke til .
leirbål Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Du har ingen grunn til å være nervøs. Jeg vet ikke om noen som har hatt et fantastisk sexliv første gang med en partner. Han kommer til å synes at du er helt nydelig å se og ta på. Og hvis du forteller på forhånd at du er nervøs, vil han ta hensyn til det. Og så blåser du i nervøsiteten om du klarer. De aller fleste menn tenner veldig på en dame som tar initiativ. Bruk god tid, og husk at selv om dere begynner, behøver dere ikke å gjøre alt første gangen. Det går ann å stoppe hvis du blir usikker.
ally:) Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 enig... du behøver ikke være nervøs mitt første sexuelle forhold etter jomfrudommen var med en som var veldig erfaren.. han merket at jeg var litt "beskjeden" og jeg var i tillegg veldig nedvøs for han skulle synes jeg ikke var erfaren nok.. men han syntes det var utrolig skjønt og ble mere sjarmert av det enn å synes det var dumt! som de sier, utrolig hva som kommer naturlig når kåtheten tar over! lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå