Gå til innhold

jeg er så nervøs nå.

Anbefalte innlegg

Gjest nervøs trådstarter
Skrevet

jeg må bare lufte noen tanker her nå!

kort fortalt så har jeg kjent denne mannen i 2 mnd nå, forelsket og hele pakka. kanskje mer fra hannes side enn fra meg, jeg bruker litt tid på og få følelser.

vi har det veldig bra sammen og han er absolutt det jeg leter etter i en mann, og vi har et godt grunnlag for et forhold.

han har vært borte på en ukers ferie denne uken og kom hjem på fredag.

og etter han kom hjem har han vært litt "distansert", merker at det er noe som foregår i hode hannes.

jeg sa til han at jeg merket det er noe som foregår i han, og spurte om hva han tenker på siden han har virket så distansert, han sa det ikke var noe spesielt.

så dro han tidligere i dag for å gjøre noen ting han skulle få gjort, og jeg fikk melding noen timer senere om at han skulle være hjemme en stund til for han ville være litt alene for han har litt og tenke på nå!

og jeg spurte om hva det var, men han forsikret om at det ikke har noe med meg og gjøre, at jeg ikke må bli nervøs da jeg skrev at jeg ble nervøs til han.

hodet mitt surrer og surrer, jeg er LIVREDD for at han har forandret følelser for meg og ikke vil være med meg lengre.

har vært ganske uheldig med mannfolkvalgene mine og blitt såret en del og det har gjort at jeg på en måte bare går og venter på og bli såret og dumpet igjen....selv om han sier det ikke har noe med meg så er det mange "alarmer" i meg som sier at nå blir jeg dumpet, for eksempel at han er usikker på hva han vil, ikke er over eksen...det er gjengangere blandt mine mannevalg ihvertfall!

jeg er så redd....ikke igjen :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattvette
Skrevet

Om han var heilt fin før ferien og rar etterpå vil eg tro noe hadde skjedd mens han var på ferie...

Skrevet

hmmm nå har nok jeg blitt litt kynsik og bitter, men jeg hadde tenkt at han hadde dårlig samvittighet fordi han hadde vært utro. MEn det kommer jo av min bagasje at jeg tenker sånn.

Hva hadde du gjort hvis han har vært utro? hadde du tatt han tilbake?

Gjest nervøs trådstarter
Skrevet

skjønner at det kan virke som at han har vært utro siden han har vært på ferie en uke i syden, men det var sammen med foreldrene og de har gjort ting sammen så tviler på det.

og jeg tror ikke han er sånn, jeg vet egentlig at han ikke er sånn.

om det er snakk om utroskap? ja hva gjør jeg da...om han allerede er utro etter 2 mnd er det vell ikke mye og satse på.

men jeg er ganske sikker på at det ikke er snakk om utroskap.

han gikk ut av et forhold i sommer etter mange år med hun, kan jo hende han egentli ikke er helt klar for forhold som han trodde. samtidig som jeg vet at han er veldig forelsket i meg og ser for seg en framtid med meg, så ikke godt å si!

men det blir for teit og sitte og gjette på det, skal prøve og få pratet med han i kveld om det.

Skrevet

Kanskje han har truffet henne igjen, eller fått minner om henne. Er hun fra der han var på ferie?

Eller kanskje tiden borte fra deg har gjort at han har fått tenke litt, at han egentlig ikke er klar for noe nytt?

Men det kan jo også være noe helt annet. Noe med foreldrene f.eks.? Du burde snakke med ham. Be han ringe deg. Det er vondt å gå rundt og gruble sånn.

Gjest mariama
Skrevet

Jeg ville gitt han litt tid i hvertfall, og prøv å ikke få panikk av de andre innleggende. Du skal selvsagt ikke være naiv, men det finnes jo andre ting enn utroskap som kan kreve litt tenking. Kanskje har han problemer med jobb, har fått vite at foreldrene har problemer av noe slag, tror han er syk eller noe annet som han syns er vanskelig å snakke om før han har tenkt gjennom det? Du har lov å si at du blir nervøs å usikker, men prøv å ikke "mas" (et stygt ord å bruke, men av og til oppfattes ting slik) om det hvis han har avkreftet. Si heller at om det er noe annet som plager han er du der om han vil prate, men gi han rom til å tenke for seg selv også.

Gjest nervøs trådstarter
Skrevet

takker for svar :)

men han har ikke vært utro og ting er i orden nå.

det har vært/er litt konflikter mellom eksen og han, knyttet til bruddet. så han måtte ha tid til og tenke over hannes versjon og tenke over hvordan ting egentlig var. han hadde også besøk av hun hvor de hadde diskutert disse tingene, hun har vært ganske stygg mot han og fått han til og føle seg som en dritt så ting har gått inn på han.

men jeg sa at han bare måtte prate med meg om han følte for det, noe han satte pris på.

så jeg ble heldigvis ikke dumpet selv om jeg var veldig sikker på at det holdt på å skje :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...