Gjest TS Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Sitter og er ganske lei meg pga en situasjon som bare har vokst. Jeg har noen venninner som jeg var en del med før, men som plutselig slutta å ta kontakt. Jeg har tatt initiativ til å finne på ting men da har de hver eneste gang vært "opptatt". De var gjerne opptatt med felles venner av oss, noe som jeg lett kunne vært med på om jeg hadde blitt spurt. Men jeg visste jo ikke om "get-together"-ene før akkurat da det skjedde eller rett etterpå, noe som gjør det vanskelig. Nå har jeg og samboeren mange felles venner, og han stakk akkurat ut for å møte dem. Rett før han skulle var det litt sånn: "Shit, kanskje du vil være med også?" Litt sent, for jeg skal være på jobb snart og dermed går tiden ikke opp i opp. Noen ganger får jeg ikke spørsmål om å være med en gang, selv om jeg ikke skal noe resten av dagen. Det er liksom "ikke aktuelt"... Jeg føler meg ikke inkludert i noe lenger, og begynner å bli lei meg pga det. Akkurat som om jeg er blitt litt glemt. Føler jeg har de samme rutinene hele tiden, sove-spise-jobb, og når jeg først vil finne på noe så er det ingen så vil ha noe med meg å gjøre. Overreagerer jeg?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg har også følt det sånn noen ganger tidligere. Men da har jeg innsett etter hvert at jeg ikke har hatt de rette vennene. Ordentlige venner tar jo kontakt, vil ha deg med og bryr seg om hvordan du har det. Så løsningen er å utvide vennekretsen. Bli kjent med noen som tar initiativ tilbake. Da vil du nok ikke lenger savne de gamle vennene som forsømte deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå