Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Hvordan setter dere opp håret,eller styler det til? Noen enkle tips til langt hår?
BlackCat Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Mitt favoritt "verktøy" er en lang, spiss hårklype (ikke hårspenne) som jeg bruker til å låse fast håret med - uansett hvordan jeg har vridd det opp, eller samlet det i en slags knute. De fåes på forskjellige steder, men pass på at den ikke er for glatt, eller stram i fjæren, ellers glir den ut. Jeg kjøpte to forskjellige, en dyr på BellaDonna, og en billig på KappAhal, og den billige er faktisk best!! Ulike frisyrer er vanskelig å beskrive, det viktigste er godt verktøy for å kunne "låse" fast de alternativene du eksperimenterer med. Alternativt, kan du ringe rundt til frisørsalonger, og høre om de trenger modell til oppsetting for lærling. Jeg har tilbud stående hele tiden, men det er av to grunner - faren til en venninne er frisør og holder slike kurs, og jeg har 70 cm langt hår. Så forhør deg litt rundt, så ordner det seg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå