Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med å benytte klarsynte i forbindelse med relasjonsrelaterte spørsmål?
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg har dessverre ingen erfaringer, men ville bare si at, i motsetning til gjesten over, jeg synes det er et legitimt spørsmål
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Hva med å heller snakke med vedkommende, og løse opp i eventuelle problemer på den måten?
Kosemose Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Jeg syns og det var et legitimt spørsmål. Hvis man går til klarsynte for å få karriereråd eller for å finne igjen bortglemte ting, så hvorfor ikke benytte den type hjelp til når det gjelder relasjoner?
Gjest Viziniz Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Hvis hensikten med å oppsøke klarsynte er å bli mer klar over hvem man er sammen med, da mener jeg det er litt sprøtt. Man bør heller arbeide med hva man selv sender ut selv. Det er slik at det man sender ut får man tilbake på godt og ondt. Alt er erfaring, og noe du trenger ha med deg videre i livet. Det er ikke noe galt i å oppsøke klarsynt, men pass på din egen intensjon. Spør deg selv, hvorfor gjør du dette? Er det en måte å få avkreftet din egen usikkerhet? Uansett så må du til syvende å sist være den som tar ansvar for alt i livet ditt. Ingen klarsynt kan gjøre dette.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Jeg har gjort det. Fikk vite om hans utroskap, tok det med en klype salt det hun sa men det kom frem etter tid. En annen fortalte meg om fremtidige barn og han sa hvor mange jeg skal få og hva slags kjønn. Han sa jente først og det viste seg å stemme. Han var veldig flink, og dengang spurte jeg også om forholdet jeg var i, for jeg ville vite om han var den rette, men det var det ikke. Så ja, du kan jo prøve, men vær forsiktig med hvem du går til. Ikke teletorg. Gå til noen som er flinke. Kan kanskje ikke nevne navn her, siden det sikkert ikke er lov men gå på litt alternative forum og spør deg frem så finner du nok ut hvem det er verdt å bruke pengene sine på.
Cata Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Har prøvd, og alt jeg kan si er "pass på lommeboka". Sjansen for å få svar som ikke stemmer er veldig mye større enn for at du skal få høre noe som faktisk er sant. Egen oppfatning (og evt kommunikasjon med den det gjelder) vil gi deg langt bedre (og billigere) svar.
Satyr Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Jeg har dessverre ingen erfaringer, men ville bare si at, i motsetning til gjesten over, jeg synes det er et legitimt spørsmål Det er et legitimt spørsmål. Mitt svar er at klarsynte er svindlere som suger penger ut av mennesker i krise. Det har aldri vært bevist at klarsynte vet noe som helst som helst som de har fått tilgang på ad "overnaturlig" vei. Spør deg selv, hvorfor blir ikke klarsynte rike på lotto/tipping? Hvordan kan en kombinere klarsynthet med fri vilje? Hvorfor klarer ikke klarsynte å få tak i James Randis millionbelønning for beviste overnaturlige evner. De er løgnere og narsissister som prøver å gjøre seg selv til noe spesielt uten reellt grunnlag (les Märtha Louse...) Ikke gjør deg selv så vondt- ligg unna klarsynte. Satyr
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Syns ikke man skal sammenligne Martha med klarsynte. Helt tydelig at hun ikke er det. Så henne på tv inatt, der hun fikk beskjed om å beskrive auraen og snakke om aura. Hun bare lo og tullet det vekk. Ingenting fornuftig å få ut av henne. Derfor blir det for dumt å sammenligne henne med noen som virkelig er det.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Kan kanskje ikke nevne navn her, siden det sikkert ikke er lov men gå på litt alternative forum og spør deg frem så finner du nok ut hvem det er verdt å bruke pengene sine på. Hei Kjenner du til et seriøst alternativt forum der jeg kan spørre meg fram?
Gjest Gjest_Forum_* Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Her finner du forum for dem som er interessert i klarsynte og andre tema innen den alternative verden: www.spådomsforum.no www.gaiaforum.com www.spadom.no www.paranormal.no
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Dårlige erfaringer og det er stort sett det jeg har hørt fra alle andre også. Løp i motsatt retning.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 Jeg har gjort det. Fikk vite om hans utroskap, tok det med en klype salt det hun sa men det kom frem etter tid. En annen fortalte meg om fremtidige barn og han sa hvor mange jeg skal få og hva slags kjønn. Han sa jente først og det viste seg å stemme. Han var veldig flink, og dengang spurte jeg også om forholdet jeg var i, for jeg ville vite om han var den rette, men det var det ikke. Så ja, du kan jo prøve, men vær forsiktig med hvem du går til. Ikke teletorg. Gå til noen som er flinke. Kan kanskje ikke nevne navn her, siden det sikkert ikke er lov men gå på litt alternative forum og spør deg frem så finner du nok ut hvem det er verdt å bruke pengene sine på. Alle de tingene der er jo noe hvem som helst kan svare på og ha flaks å treffe på, da det er en veldig høy sannsynlighetsprosent for at det vil stemme.
Gjest Bond Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 (endret) Tråden er ryddet iht KGs regler, og delt - diskusjonen om klarsynte vs cold reading kan finnes her. Bond, mod Endret 9. november 2009 av Bond
Gjest Illiya Skrevet 22. november 2009 #15 Skrevet 22. november 2009 Det er et legitimt spørsmål. Mitt svar er at klarsynte er svindlere som suger penger ut av mennesker i krise. Det har aldri vært bevist at klarsynte vet noe som helst som helst som de har fått tilgang på ad "overnaturlig" vei. Spør deg selv, hvorfor blir ikke klarsynte rike på lotto/tipping? Hvordan kan en kombinere klarsynthet med fri vilje? Hvorfor klarer ikke klarsynte å få tak i James Randis millionbelønning for beviste overnaturlige evner. De er løgnere og narsissister som prøver å gjøre seg selv til noe spesielt uten reellt grunnlag (les Märtha Louse...) Ikke gjør deg selv så vondt- ligg unna klarsynte. Satyr Min venninne er klarsynt, eller hva en vil kalle det. Hun ser ikke ting som gjelder seg selv eller nær familie. Hvorfor vet ikke jeg. Hun så ikke sin fars sykdom f.eks. Eller hva hun selv skulle gjennomgå. Og bra er jo det. Hun er en av de som har vært innkalt under etterforskninger. Ingen i hennes nærmiljø vet om hennes evner, for hun lærte tidlig å ikke snakke om dem. Hun vil helst ikke spå folk hun kjenner godt, for hun er redd hun vil se dårlige ting.
Midgard Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 1. Hun er en av de som har vært innkalt under etterforskninger. 2. Ingen i hennes nærmiljø vet om hennes evner, .... To merkelige utsagn rett etter hverandre. Kan begge være riktige ?
Gjest Illiya Skrevet 23. november 2009 #17 Skrevet 23. november 2009 To merkelige utsagn rett etter hverandre. Kan begge være riktige ? Ja, ettersom hun har bodd her de siste årene, og dette skjedde før det. Jeg mente her hun bor nå som nærmiljø, familien hennes kjenner jo til det
Gjest VinglePetter Skrevet 23. november 2009 #18 Skrevet 23. november 2009 Ja, ettersom hun har bodd her de siste årene, og dette skjedde før det. Jeg mente her hun bor nå som nærmiljø, familien hennes kjenner jo til det Og hvem har sagt at hun har "hjulpet" politiet? Hvor har hun "hjulpet" politiet, og hvordan? Finnes det dokumentert at ting hun "så" isåfall hjalp politiet? Hun har kanskje bare sagt det selv? Også stoler du på henne?
Ellevill Skrevet 23. november 2009 #19 Skrevet 23. november 2009 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med å benytte klarsynte i forbindelse med relasjonsrelaterte spørsmål? Jeg ville synes det hadde vært lite klokt. Så hvis den klarsynte f.eks. sier at her er forholdene slik eller sånn, da vil du jo ubevisst agere deretter. Uten å vite om dette er korrekt informasjone eller ei. Som f.eks. i sitatet under, der en har spurt om forholdet er det rette, og man får som svar at det ikke er det. I hvilken grad blir man da motivert/demotivert i forholdet? Hvis f.eks. jeg hadde vurdert å gå fra mannen min fordi vi slet litt, og jeg gikk til en klarsynt som sa at hun så nye muligheter for meg og et bedre liv uten ham, ville jo kanskje det være dråpen som gjorde at jeg gikk fra mannen mine (hvis jeg var lettpåvirkelig). Hvis noen gir råd i slike situasjoner, skal man jammen være sikker på at det virkelig finnes klarsynte. Og at den personene man går til er seriøs. Jeg hadde ikke gjort det for å få konkrete svar mht relasjoner, forretninger eller andre konkrete spørsmål. Jeg har gjort det. Fikk vite om hans utroskap, tok det med en klype salt det hun sa men det kom frem etter tid. En annen fortalte meg om fremtidige barn og han sa hvor mange jeg skal få og hva slags kjønn. Han sa jente først og det viste seg å stemme. Han var veldig flink, og dengang spurte jeg også om forholdet jeg var i, for jeg ville vite om han var den rette, men det var det ikke. Jeg kan ellers nevne at jeg har i en periode lånt en gammel mobil der innboksen ikke var slettet. Der lå det flere år gamle meldinger fra klarsynte som ga mottaker nærmest garantier om et forestående godt kjærlighetsforhold. Han skulle møte den store kjærligheten, en mystisk dame, hun ville være som i hans drømmer og hun ville han møte snart. Veldig snart. Veeel, jeg vet i alle fall at det ikke er tilfelle i løpet av de siste tre årene. Med det er kanskje ikke så farlig så lenge det ikke resulterer i annet enn at han går litt på vent. Verre hadde det vært hvis han hadde brutt ut av et forhold som et resultat av denne spådommen eller gjort noe annet drastisk....
Gjest Illiya Skrevet 23. november 2009 #20 Skrevet 23. november 2009 Og hvem har sagt at hun har "hjulpet" politiet? Hvor har hun "hjulpet" politiet, og hvordan? Finnes det dokumentert at ting hun "så" isåfall hjalp politiet? Hun har kanskje bare sagt det selv? Også stoler du på henne? Jeg kom med en kommentar om at klarsynte ikke nødvendigvis ser ting som hender dem selv eller nær familie. Det var det som var poenget mitt. Denne damen tjener ikke penger på evnene sine, det er svært få hun har fortalt om sine evner til i det hele tatt, så jeg ser ikke relevansen i å skulle komme med dokumentasjon når det gjelder hva hun har gjort, når og hvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå