Gå til innhold

Betatt av to samtidig

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

her er greia: jeg er betatt av to stykker som henger på samme sted som meg...han ene er skikklig min type person..(samme bakgrunn, samme interesser..) han er kjempekjekk, men virker som en partyfyr og "player"..vi har snakka litt, men tviler på at jeg har no sjans på han..likevel er det jo dumt å gi opp?!...han andre er langt fra min type..men samtidig liker jeg han godt. vi flørta litt heftig i starten..men nå virker det mest som han ikke er intr...

om jeg prøver meg på han første, så vet jeg at jeg mister han andre totalt (de er sååå ulike..men samtidig i samme gjeng..) men om jeg prøver meg på han andre og ikke får han, så mister jeg han første...no tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

her er greia: jeg er betatt av to stykker som henger på samme sted som meg...han ene er skikklig min type person..(samme bakgrunn, samme interesser..) han er kjempekjekk, men virker som en partyfyr og "player"..vi har snakka litt, men tviler på at jeg har no sjans på han..likevel er det jo dumt å gi opp?!...han andre er langt fra min type..men samtidig liker jeg han godt. vi flørta litt heftig i starten..men nå virker det mest som han ikke er intr...

om jeg prøver meg på han første, så vet jeg at jeg mister han andre totalt (de er sååå ulike..men samtidig i samme gjeng..) men om jeg prøver meg på han andre og ikke får han, så mister jeg han første...no tips??

Partyfyr og "player" ... herregud ... satser du på han så kan du like godt bare skyte deg selv i foten med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partyfyr og "player" ... herregud ... satser du på han så kan du like godt bare skyte deg selv i foten med en gang.

sa han virker sånn..kjenner ikke fyren så godt!

så ditt tips er at jeg går for han som ikke virker intr?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa han virker sånn..kjenner ikke fyren så godt!

så ditt tips er at jeg går for han som ikke virker intr?:P

Mitt tips er at du går for en som virker seriøst interessert og som ikke er partyfyr og "player".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er at du går for en som virker seriøst interessert og som ikke er partyfyr og "player".

shit....da må jeg legge betatthetsfølelsene vekk da..og unngå begge to:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit....da må jeg legge betatthetsfølelsene vekk da..og unngå begge to:/

Ja, hvis det du observerer og magefølelsen din forteller deg at den ene ikke er interessert og den andre er en "player", så høres det meget fornuftig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

magefølelsen sier at han ikke er en player. med den gjengen han er i , er med playere...

Ja, det sier jo sitt det også. Du får ta det med ro og se det an. Oppførselen betyr alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...