Gjest Gjest_eirik_* Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Deilig å ligge litt frempå idag, etter to dager med fest og moro. Helg er jo tid for mye og ikke minst mye spennende mellom menn og kvinner Noen som har hatt noen spennende opplevelser i helgen? Jenter og gutter!!
grafenberg Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 vel, det var jo halloween og man må jo kle seg ut. likte dama sitt kostyme: hore! Det er noe man bare må like. rompekort kjole med dyyyyp utringning, blondestrømper med strømpeholdere og blondetruse :D Jeg gikk jo rundt hele kvelden som et spett og når vi kom hjem ble det en heftig runde gitt :D jeg kunne rett å slett ikke holde meg fra å slikke henne!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Det ble kjøtt på kølla for å si det slik :-)
Gjest MikeWaters Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Det ble kjøtt på kølla for å si det slik :-) Er det ikke mye bakterier i ubehandlet kjøttdeig? Svin burde vel man også være litt forsiktig med i disse dager.
Gjest Nattvette Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Er det ikke mye bakterier i ubehandlet kjøttdeig? Svin burde vel man også være litt forsiktig med i disse dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå