Gå til innhold

Trampe er endelig gift!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Alle sammen!

Nå har jeg endelig fått min elskede mann. Vi hadde et fantastisk bryllup. Og her er referat.

To dager før bryllupet tok min kjære mot til seg og gikk ned på kne, det var kanskje i seneste laget men, kjemperomantisk han hadde dempet belysning og noe godt og drikke i glassene... jeg fikk en fantastisk flott "spennring" i hvitt gull med en stor diamant.

Kvelden før kom min snille forlover og laget et utsøkt måltid, og vi nøt kvelden i fulle drag. En annen av mine venninner var også sammen med oss, og vi hadde det kjempekoselig. Min mann overnattet sammen med sin forlover.

Selve bryllupsdagen våknet jeg kl 0630, og hadde en krisesituasjon... en av mine påsatte negler hadde brukket på midten og var ikke fin. Jeg og min forlover hastet avgårde og fikk satt på ny negl. Deretter var vi innom for å se på brudebuketten.... den var virkelig nyyydelig. Og så bar det avsted til frisør og sminkør. Jeg ble sminket og fikk ordnet håret. Vi hadde en flott stund med Champagne og frukt.

Så ble vi hentet av min bror, som kjørte oss til kirken. Vi hadde veldig god tid, så vi måtte stoppe to ganger på vegen. Da vi ankom kirken ble det vanskelig å holde tilbake tårene som presset på.Jeg ble møtt av min nydelige sønn på to og et halvt år i sjakett og brudepiken min på fire, de var så utrolig søte jeg får enda klump i halsen når jeg tenker på hvor søte og flinke de var. Vi var så vidt kommet inn i våpenhuset før organisten begynte å spille.... Jeg ble så forfjamset at jeg holdt på å glemme brudebuketten til meg og min brudepike. Veien opp kirkegulvet var lang, men jeg smilte hele veien, jeg var så lykkelig. Oppe ved alteret sto min mann og ventet, tårene bare silte da han så meg og det var utrolig rørende. Vielsen var utrolig flott og det er nok den jeg kommer til å huske best så lenge jeg lever. Med to solosanger: Kjærlighet og The Rose.

Presten holdt en vakker tale for oss, som gikk rett inn i hjertet.

Da vi var ferdige i kirken bar det til fotografen der ble vi ferdige en halv time før tiden, alt gikk som på skinner. Da vi ankom festlokalet sto gjestene ute og tok imot oss. Etterpå fikk vi servert en tre retters nyydelig middag, som alle skrøt veldig av. Vi hadde mange flotte taler og den fineste var den fra mannen min.

Alt gikk så fint, vi satt ca tre timer til bords, akkurat passe. Og da de ryddet etter hovedretten fikk gjestene strekke på bena, dette gjorde at ikke det ble så slitsomt og sitte ved bordet. Da vi var ferdige til bords spilte DJ'en opp til Polonese og brudevals som gikk helt utmerket. Og så ble det dans. Det var folk på dansegulvet hele natta og kvelden, Dj*en var kjempeflink og det ble en veldig god stemning.

Kl 2400 fikk alle gjestene hvert sitt telys og jeg overrasket mannen min med en veldig romantisk sang av Celine Dion. Alle gjestene sto i ring rundt oss med telys mens denne ble spilt. Skal si tårene trillet både hos meg og mannen min. Det var vakkert.

Gjestene våre storkoset seg og det fikk vi veldig mange tilbakemeldinger på både på festen og etterpå. Det var så vellykket og mange sa det var det beste bryllupet de noen gang hadde vært i. Slikt varmer.

Kl halv to ble det spilt en avslutningssang for oss, I had the time of my life... og vi dro til Brudesuiten vi hadde leid.

Kl 1000 Neste morgen fikk mannen min sin morgengave bringt på døren, en sykkel... Skal si han ble overrasket.

Og jeg fikk noen nyydelige diamant øredobber med safir i midten.

Kl 1800 hadde vi grillfest i hagen, det var kjempekoselig og anbefales.

Vel, dette var vår dag og nå er vi endelig gift... Det er litt vemodig at den dagen man har venta på så lenge er over, men det er deilig at jeg nå har fått mannen jeg elsker over alt på denne jord og vi skal tilbringe resten av våre liv sammen.

JEG ER SÅ LYKKELIG!!!

Klem fra Trampe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D Gratulerer så myyyyye :D

Dagen deres hørtes utrolig fin ut.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Hørtes ut som dagen var perfekt :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Skrevet

høres herlig ut. Gratulerer

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Tex venter spent på bilder....

Skrevet

Gratulerer med vel overstått!!

Drømmedag :)

Skrevet

Gratulere så mye som Fru. Ønsker dere all lykke videre i fremtiden.

Hørtes ut som dere hadde en vidunderlig dag. :D

Skrevet

Gratulerer så masse. Høres ut som en kjempefin dag dere hadde :)

Skrevet

Gratulerer med overstått fest-dag!

Skrevet

Hørtes ut som en flott dag! Gratulerer å mye :D

Skrevet

Hørtes ut som en flott dag! Gratulerer å mye :D

Skrevet

Tuusen takk for alle gratulasjoner. Vi får bildene i morgen og jeg skal se om jeg får lagt ut noen da.

Klem Trampe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...