Gå til innhold

Trenger desperat julegavetips

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert nisse
Skrevet

Føler frustrasjonen kommer krypende allerede, HVA kan man gi til en gutt som er 16 år i julegave???

er det noen der ute som har ett tips? som har sønner i denne alderen selv og vet hva de ønsker seg?

maks pric 800kr, ikke klær.

Finnes ingen værre å kjøpe gave til en gutter som ikke lengre er barn, men som er for unge for voksne ting, alt de vil ha koster jo 2-5000kr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen hudpleie produkter til mannfolk? en god lukt? gavekort til massasje? lommebok?

Skrevet
Kanskje noen hudpleie produkter til mannfolk? en god lukt? gavekort til massasje? lommebok?

Kommer jo helt an på hva han er interessert i. Billetter til The Gathering, konsert med et band han liker eller lignende er ihvertfall bra gaver.

Gjest frustrert nise
Skrevet

Takk for tips, men blir 16 årige gutter virkelig glad for slikt? ser for meg att dette er supre gaver til 20+, men ikke til yngre gutte/menn

Gjest frustrert nisse
Skrevet
Kommer jo helt an på hva han er interessert i. Billetter til The Gathering, konsert med et band han liker eller lignende er ihvertfall bra gaver.

Supre gaver, men han bor i utlandet så må være noe vi kan sende, dvder ol er derfor heller ikke særlig aktuellt.

huff må vel ende opp med å sende penger, noe jeg hater å gjøre for julegaver, er ikke akkurat noe man minnes det..

Skrevet

I år, så tror jeg lillebror får gavekort på kjøretimer:)

Så kommer han nærmere lappen!

I fjor når han var 16 så fikk han vel klær. men han har "alt", så da blir det en ny vri i år:p

Skrevet

En stilig og mandig parfyme er alltid en hit i den alderen ;)

Om han leser tegneserier er det jo flust av tegneseriebøker du kan kjøpe. Norli har mange!

DVDer går jo fint an å sende, kanskje en musikkDVD med favorittbandet, eller en livekonsert med favorittbandet? :)

En tøff lue, skjerf og hansker går jo også an!

Skrevet

En kul t-skjorte fra Håkki, f.eks? Det slår an hos min bror:) Ellers er dvder alltid ok. Problemet med gutter i den alderen er at de som oftest ønsker seg veldig dyre ting. Type Playstation 3 eller Wii eller tekniske dingser.

Evt. kanskje noen kule høretelefoner? Skullcandy er vel hipt og kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...