Gå til innhold

Sjekking på gata\butikker

Gjest Gjest_Mann23_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann23_*

Hei mine damer! Jeg lurer på en ting, jeg har lyst til å finne meg en kjæreste, en ordentlig en, jeg er veldig kravstor og er så lei av å løpe rundt på byen å spille bingo for å håpe at jeg treffer en jeg kan begynne å treffe.. Til nå har alle kjærestene jeg har møtt bare vært helt tilfeldige jenter jeg har møtt på vorspiel gjennom bekjente.. Ventetiden mellom de har vært ganske lang og nå vil jeg kutte ned ventetiden og gjøre noe med det =)

Jeg har en veldig bra personlighet som ikke er så lett å få frem med høylydt discomusikk og blinkende lys på alle kanter så jeg tror at dersom jenter fikk sjangs til å bli kjent med meg kunne jeg fått hvem som helst! Men det er så vanskelig for på byen er det så mye konkurranse og på nettet er det jo ingen som svarer for de blir jo regnet ned med mailer...

Jeg tenkte jeg skulle manne meg opp til å begynne å sjekke damer på gata og i butikken.. Det tenkte jeg skulle bli mitt nyttårsforsett for er mye lettere å sile ut hvem du vil ha da hvis du bare kan gå bort til en dame\jente på gata og sjekke henne opp.. Men jeg bare lurer på om dere syntes det er slitsomt hvis dere blir sjekket opp sån på gata eller i butikken? Er det mange andre menn som tørr å gjøre det?

Ha en fin natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske norske menn var slik jeg! Herregud så kjedelig det er å bo i Norge, mennene her er jo så passive. En kvinne liker faktisk å bli jaktet på utenom byen også. Synes du skal gå for det, og øve deg i å bli flink til å kontakte jenter ute hvor som helst når som helst. De aller aller fleste (bortsett fra de som er høye på seg selv og innilske) blir faktisk veldig smigret om en fra det annet kjønn kommer bort og forteller deg at du er attraktiv eller sjarmerende ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvordan det gjøres. Har blitt forsøkt sjekka opp av sleske mannfolk som tror de er guds gave til kvinnene (sorry, men får litt inntrykk av at det er sånn du er av innlegget ditt). Disse er bare irriterende, uansett om de prøver seg på byen eller på gata. Men de er tydeligvis populære hos endel jenter så det kan jo funke, spørs som sagt hvordan type du er og hvordan type jente du er ute etter. Dessverre er jeg blpnd og kan se litt bimboaktig ut og får derfor disse gutta etter meg hele tiden.

Litteratur og arkitektur er mine store lidenskaper, og hadde jeg blitt tatt kontakt med av en mann i forbindelse med dette hadde det helt klart vært positivt om han var en ordentlig og jordnær fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette

Hadde ikkje likt å bli sjekka opp mens eg var på butikk. Eg er der for å handle, og eg liker å handle i fred. På gata, bedre enn på butikken selvfølgelig, men hadde nok vært skeptisk om ein fremmed fyr hadde stoppa meg/komt bort til meg og prøvd sjekke meg opp. Mest pga at det ikkje er så vanlig, vanligste er vel å bli sjekka opp på fester/barer eller via felles venn(er).

Endret av Nattvette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke tro jeg hadde syntes det var slitsomt å bli sjekka opp på butikken eller gata. Men jeg er dessverre litt for skeptisk, så jeg hadde sikkert tenkt at det hele var et veddemål, smilt høflig og bare gått videre.

Jeg kommer nok uansett ikke til å havne opp i det "problemet", siden jeg har liten tro på at jeg utstråler "ta gjerne kontakt med meg". Jeg traver mer målbevisst av sted.

Men jeg syns virkelig du kan prøve, TS. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter

Det finnes ingen regler eller grenser for hvordan man får seg fitte.

Det faktumet at du sprør jenter hva de synes du bør gjøre, er veldig feil. Jenter legger seg langflate så lenge en gutt har selvtillit nok.

Sjekk at det er en kuk du har mellom beina og oppfør deg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det ikke bare en fitte TS ville ha da. Han ville ha en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann23_*

Hehe, sikker på at du er fornøyd med å leve sån, jeg har levd sån jeg og, men jeg syntes det ikke resulterer i noe annet en overfladiske relasjoner.

Jeg var bare nysjerig på om det er vanlig at jenter blir sjekket opp på gata i butikken osv..

Det faktumet at du sprør jenter hva de synes du bør gjøre, er veldig feil. Jenter legger seg langflate så lenge en gutt har selvtillit nok.

Sjekk at det er en kuk du har mellom beina og oppfør deg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter

Om det er kjæreste eller fitte du har lyst på, så er fremgangsmåten akkurat den samme: selvtillit. Jenter sier ja til ALT, så lenge du er mann nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er kjæreste eller fitte du har lyst på, så er fremgangsmåten akkurat den samme: selvtillit. Jenter sier ja til ALT, så lenge du er mann nok.

Jaja, så godt du kjenner alle kvinner da. ;)

Til ts: Personlig har jeg aldri blitt sjekket opp på den måten, men jeg vil tro at mange vil synes det bare er hyggelig - så sant du ikke blir for innpåsliten og ikke tar et hint (om man ikke er interessert).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stoppet på gata for et par dager siden av en fyr som sa at jeg var utrolig vakker. Alle damer elsker å høre det, og jeg er intet unntak... :gjeiper:

Han spurte om jeg ville bli med han og kompisen på et sted oppi gata og ta en drink, men jeg var på vei for å treffe en venninne, så jeg sa nei. Men jeg syntes det var utrolig hyggelig, og fikk respekt for fyren som turde å stoppe en dame på den måten. Han var høflig og hyggelig, virket ikke full, og hadde jeg vært på jakt etter en kjæreste/flørt/ONS, hadde dette vært en super metode for min del i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble en gang spurt om veien av en fyr. Jeg gikk i samme retning og vi slo følge. Da vi kom frem innrømmet han at han egentlig ikke skulle ta den bussen han spurte om veien til. Han hadde spurt meg fordi han hadde lyst til å bli kjent med meg. Jeg hadde dessverre kjæreste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...