Gjest Gjest_Hmmm_* Skrevet 1. november 2009 #1 Del Skrevet 1. november 2009 Har en veeeldig fin og sjarmerende nabo som bor i 1.etg i huset til min bror... veldig lyst å prøve å sjekke han opp, men er redd for hvordan det blir om han avviser meg... da må jeg jo i verste fall flytte, for det blir jo utrolig ukomfortabelt å hele tiden skulle risikere å møte på han. Har aldri prøvd meg på en mann før, og syns dette er ganske vanskelig.. Men likevel klarer jeg ikke å la være. Hvordan ville dere menn reagert om en jente prøvde å sjekke dere opp helt ut av det blå, og sa til deg at de vil bli bedre kjent med deg? Vil dere bare jakte selv, og er det turn-off å bli sjekket opp? Håper det er noen menn her... Lurer veldig på hva jeg skal si, hvordan formulere meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langt mot Nord Skrevet 1. november 2009 #2 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvis jeg hadde blitt bedt på middag for en tjenetse så hadde jeg ikke takket nei hvis dama var lekker... Edit: På det astrale plan hører jeg en lyd av noe mellom tennene som... Endret 2. november 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #3 Del Skrevet 1. november 2009 turn-off å bli sjekket opp? hvorfor skulle det være det? Dere damer er ikke flinke til å tenke logisk skjønner jeg. Men det er klart. Du sier han er utrolig kjekk, og da bør du være veldig fin selv. Utrolig mange damer som ikke forstår det at man må kunne matche utseende på den man sjekker opp for å ha en realistisk sjangse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmmmmm Skrevet 1. november 2009 #4 Del Skrevet 1. november 2009 Har ikke sagt at han er utrolig kjekk utseendemessig..men i mine øyne er han jo det også..men har mest med personligheten og glimtet i øyet osv... Det er jo en kjent sak at det ligger i menns gener å ha insitnktet om å skulle jakte etter byttet, så det er ikke sikkert de egentlig syns det er så stas å bli jaktet på. At de føler seg som mindre mann rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemor Skrevet 1. november 2009 #5 Del Skrevet 1. november 2009 Hva med å bare bli litt bedre kjent med ham før du prøver å sjekke ham opp? Kanskje det kan komme litt mer naturlig da, og du kan få noen signaler på om han er interessert eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 1. november 2009 #6 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ikke lett å prøve å bli kjent med noen uten at personen merker at en prøver å sjekke ham opp... Endret 1. november 2009 av Serpica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hmmm_* Skrevet 1. november 2009 #7 Del Skrevet 1. november 2009 Jo, men vet ikke helt hvordan jeg skal klare å bli kjent med ham... han henger ikke noe sammen med broren min som han leier hos. Møter på ham bare når han er på vei ut eller hjem. Skal jeg bare be ham om å komme innom på kake og kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 1. november 2009 #8 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis en fin jente som oppførte seg relativt normalt kom bort til meg og sa hun ville bli bedre kjent ville jeg blitt veldig glad. Jeg ville først kanskje lurt litt på hva hun spesifikt var ute etter, men om hun hadde foreslått at jeg kom på besøk til henne eller noe en gang (hvis hun er naboen min da såklart) så hadde jeg tatt det seriøst og gitt henne et ordentlig svar. Siden jeg ikke kjenner henne så godt ville det nok i første omgang gått litt på vibbene hun sendte ut og utseendet. Det ville fort gått over til hvordan hun handler (det sier en del om hvordan hun tenker) og kjemi. I utgangspunktet er du avhengig av at naboen din ikke syns du er skummel, rar eller noe i den duren. Hvis han syns du virker som et normalt, hyggelig menneske og han er singel tror jeg han blir glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #9 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg synes det er best å ikke gjøre ting så direkte. Som du sier kan det hende han ikke er interessert, kanskje har han noe på gang med en annen. Så for å ikke ta en for stor risiko synes jeg du skal spørre han om hjelp til noe praktisk. Si for eksempel at du har noe tungt som trenger å flyttes. Tilby han en kopp kaffe da, og så er praten i gang. Han vil jo merke på deg at du har interesse for han, samtidig som du slipper å risikere å bli avvist. Er han interessert, vil han nok gi tydelig respons da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 1. november 2009 #10 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg synes det er best å ikke gjøre ting så direkte. Som du sier kan det hende han ikke er interessert, kanskje har han noe på gang med en annen. Så for å ikke ta en for stor risiko synes jeg du skal spørre han om hjelp til noe praktisk. Si for eksempel at du har noe tungt som trenger å flyttes. Tilby han en kopp kaffe da, og så er praten i gang. Han vil jo merke på deg at du har interesse for han, samtidig som du slipper å risikere å bli avvist. Er han interessert, vil han nok gi tydelig respons da. Hei du ! Det er faktisk helt normalt å " like noen " ... absolutt ingenting å skamme seg over eller gå rundt å skjule ...Da kommer du ingen vei . Ser ingenting galt i å flørte med naboen . Om han avviser , gjør han det sikkert på en pen måte . Du trenger absolutt ikke flytte .... du høres jo helt extrem ut som tenker det ! Da lever du bare vidre som om ingenting har hendt .. ikke verre enn det . Har selv hatt sex med en nabo - for noen år siden . Var fest og alkohol inni bildet ... bare skjedde ... Ingen av oss var flaue etterpå .. vi var like gode naboer som vi alltid har vært . Ingen problem . God tone fortsatt idag når vi treffes . Skjønner ikke problemet . Lykke til ! Be han på fest ... til deg en lørdagskveld ..eller nachpiel...så kan mye morro skje ... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 2. november 2009 #11 Del Skrevet 2. november 2009 Hvordan ville dere menn reagert om en jente prøvde å sjekke dere opp helt ut av det blå, og sa til deg at de vil bli bedre kjent med deg? Vel, jeg kan bare svare for meg. Men det er da ikke noe farlig å bli sjekket opp av jenter. De mennene som mener noe annet har liten penis og kjører stor amerikaner. Å bli sjekket opp er jo et kompliment og er han opptatt så bør han være voksen nok til å fortelle deg det på en skikkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. november 2009 #12 Del Skrevet 2. november 2009 Tråden er ryddet for utenomsnakk iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå