Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #1 Skrevet 24. april 2002 Hei Jeg ser at dere har valgt mange flotte store kjoler her. Jeg har valgt en enkel kjole som egentlig en venninne (min forlover) skulle gifte seg i Men hun ble gravid og forandret kroppsfasong slik hun ikke har mulighet til å gifte seg i denne. DA kjøpte jeg den; Hva synes dere? http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...egory=22&Page=3 Den heter altså Pronovias Selection og ligger på kjolegalleriet. Jeg skal ha langt slør som matcher kjolen. Er litt usikker- men den er jo fin synes jeg. Klem fra Sissel
Augustbrud02 Skrevet 24. april 2002 #2 Skrevet 24. april 2002 Her er direkte link til et større bilde av kjolen: http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...g&cat=22&page=3 Jeg synes den var kjempeflott jeg! Det eneste er at jeg er mer glad i helhvite kjoler. Men fasongen var skikkelig flott!12
Evy Skrevet 24. april 2002 #3 Skrevet 24. april 2002 Eg syns den var fin. Men hansker ville eg ikke hatt til kjolen.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #4 Skrevet 24. april 2002 NYDELIG!!! Denne kan du umulig angre på, den er så elegant og stilren. -M-
Niso Skrevet 24. april 2002 #5 Skrevet 24. april 2002 Nyyyyyyyydelig kjole! Litt enig i at du kanskje bør droppe hanskene, evt. få noen lange hansker istedenfor slike korte. Men det er jo min mening da... Hører det også et sjal til? Det hadde kanskje vært lekkert!
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #6 Skrevet 24. april 2002 Takk for svar!! Skal ikke ha hanskene ) men et langt slør skal jeg ha. Det er i samme fargene som kjolen og er sydd av min mor og passer supert til kjolen. Det var greit å få tilbakemelding. Var litt redd for at jeg hadde valgt en litt for enkel kjole til et relativt stort kirkebryllup Men jeg er fornøyd med den, og den sitter veldig bra til meg. Gleder meg- og så får jeg håper gubben ikke blir skuffet av at jeg ikke valgte en stor kjole med diger underskjørt (prøvde det, men det var ikke helt meg) Klem fra Sissel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå