Gjest hårfloka Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har tråla Oslo rundt på leting etter herbal essences balsamen som jeg er avhengig av. Den er ikke å oppdrive i noen butikk. Har prøvd de fleste andre balsamene, men ingen kan måle seg med herbal. Jeg er helt fortvilt, jeg får nesten ikke gredd ut håret og det var den eneste balsamen som funka bra på løshår. Noen som vet om den er ute av markedet for godt eller om noen selger vidunder balsamen fortsatt? Jeg vil ha den tilbake!!!!
MissCoverdale Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har tråla Oslo rundt på leting etter herbal essences balsamen som jeg er avhengig av. Den er ikke å oppdrive i noen butikk. Har prøvd de fleste andre balsamene, men ingen kan måle seg med herbal. Jeg er helt fortvilt, jeg får nesten ikke gredd ut håret og det var den eneste balsamen som funka bra på løshår. Noen som vet om den er ute av markedet for godt eller om noen selger vidunder balsamen fortsatt? Jeg vil ha den tilbake!!!! Den selges ikke i Norge lenger!! Erstattet av ekle Glow greier.. se www.herbalessences.com De har fått helt nye shampooer som er såå bra! Urettferdig at ikke vi får dem her i Norge:( Reiser du utenlands iblant så går det an å hamstre da heldigvis! Vet de selger i Kroatia og England
Gjest hårfloka Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Den selges ikke i Norge lenger!! Erstattet av ekle Glow greier.. se www.herbalessences.com De har fått helt nye shampooer som er såå bra! Urettferdig at ikke vi får dem her i Norge:( Reiser du utenlands iblant så går det an å hamstre da heldigvis! Vet de selger i Kroatia og England Å nei er det mulig. Jeg klipper meg kort snart. Bra det er billig å reise med ryanair til London da....
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Jamen... *forvirret* De har jo Herbal Essences i butikkene her. Kjøpte faktisk balsamen for to uker siden... Og her oppe er det generelt sånn at vi IKKE har de vanligste varene man finner i resten av landet....
Lykkelitenen Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Jamen... *forvirret* De har jo Herbal Essences i butikkene her. Kjøpte faktisk balsamen for to uker siden... Og her oppe er det generelt sånn at vi IKKE har de vanligste varene man finner i resten av landet.... Da har nok butikken(e) ikke solgt ut restelageret sitt. men produktet leveres ikke lenger, så liker du denne, så bør du hamstre nå som du fortatt har sjangsen, for den kommer ikke tilbake før om 2 år
MissCoverdale Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Da har nok butikken(e) ikke solgt ut restelageret sitt. men produktet leveres ikke lenger, så liker du denne, så bør du hamstre nå som du fortatt har sjangsen, for den kommer ikke tilbake før om 2 år Vet du at den kommer tilbake? Jeg hamstret som bare det i utlandet, synes de nye herbal sjampoene er helt fantastiske!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Pantene, Garnier Fructis og Dove er jo også blitt borte.... Virker som om Glow, Syoss og Franck Provost har tatt over.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Er ikke Glow det samme som Herbal Essences - bare med nytt navn? Dove og Garnier Fructis pleier de å ha på Europris.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Er ikke Glow det samme som Herbal Essences - bare med nytt navn? Dove og Garnier Fructis pleier de å ha på Europris. Heisann! På de Europrisbutikkene jeg har vært på er det ikke Garnier Fructis, men en flaske som ser veldig lik ut (husker ikke navnet på den) Er det fructis de har på europris der du bor?
MissCoverdale Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Er ikke Glow det samme som Herbal Essences - bare med nytt navn? Nei! Og jeg blir kjempesur av å se at de reklamerer for at der er herbal essences i ny forpakning. for det er det absolutt ikke. Sjekk ut siden til H.E. Så ser du at det de selger nå er heelt annerledes
rox Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Heisann! På de Europrisbutikkene jeg har vært på er det ikke Garnier Fructis, men en flaske som ser veldig lik ut (husker ikke navnet på den) Er det fructis de har på europris der du bor? Jeg tror det er Palmolive, faktisk! Så min mor hadde det stående i badehylla si. Fargen, trykket og sik er klin likt Garnier Fructis, men det er en litt slik rundere form på flasken, noe liknende de andre såpeflaskene fra Palmolive.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Heisann! På de Europrisbutikkene jeg har vært på er det ikke Garnier Fructis, men en flaske som ser veldig lik ut (husker ikke navnet på den) Er det fructis de har på europris der du bor? De har hatt det de siste 4-5 gangene jeg har vært der ja. Store flasker med både shampoo og balsam til rundt 30kr. Men nå kan det selvfølgelig være at de hadde kjøpt et parti av dette som de nå selger ut.
Essie_ Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Var innom en RIMI-butikk i går og så at de hadde 3-4 balsamer stående i hylla. Så tror at man fortsatt kan være heldig(?) å snuble over HE.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Kan man ikke klage sin nød til produsent/grossist eller hvem det er som forsyner butikkene med varer? Opplevde det samme med et produkt fra Nivea. Det ble solgt i alle andre land enn i Norge, så irriterende, for dette var et bestselgerprodukt (noen land har lov til å ha slik reklame på hyllekanten). Traff tilfeldigvis en agent fra Nivea Norge mens hun satte ut varer på Vita, og spurte henne om hvorfor det var slik. Hun hadde ikke aning, og lovet og sjekke. Noterte navnet, og vips, et par uker etterpå sto de hyllene i alle litt velassorterte dagligvarebutikker!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #15 Skrevet 5. november 2009 Er det noen som har forsøkt den Franck Provost serien?
Periwinkle Skrevet 5. november 2009 #16 Skrevet 5. november 2009 Jeg så HE i butikken her senest i dag, men bor på en liten plass så kan være derfor. Jeg brukte HE for mange år siden og syntes den funket bra, men jeg hadde konstant kløe i hodet. Det viser seg at HE er stappet med masse kjemikalier som ikke er bra for hår og hodet i det hele tatt. Byttet til sånn dyr frisør shampoo og nå er både hår og hud fornøyd Vet mange synes det er grusomt å skulle bruke 200kr på en flaske shampoo, men den varer faktisk lengre enn vanlig shampoo, det samme gjør balsam:) Så lønner seg nok i lengden, for man trenger ikke så mye for at håret skal gå an å børste igjennom
Gjest Gjest_Maylene_* Skrevet 8. november 2009 #17 Skrevet 8. november 2009 Det var MIDELFART som lanserte HE i Norge. Det er også de som har Glow nå.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 21. november 2009 #18 Skrevet 21. november 2009 Er ikke Glow det samme som Herbal Essences - bare med nytt navn? Dove og Garnier Fructis pleier de å ha på Europris. Nei ikke i det hele tatt, det er en helt annen konsistens
Nyxe Skrevet 21. november 2009 #19 Skrevet 21. november 2009 Jeg så HE i butikken her senest i dag, men bor på en liten plass så kan være derfor. Jeg brukte HE for mange år siden og syntes den funket bra, men jeg hadde konstant kløe i hodet. Det viser seg at HE er stappet med masse kjemikalier som ikke er bra for hår og hodet i det hele tatt. Byttet til sånn dyr frisør shampoo og nå er både hår og hud fornøyd Vet mange synes det er grusomt å skulle bruke 200kr på en flaske shampoo, men den varer faktisk lengre enn vanlig shampoo, det samme gjør balsam:) Så lønner seg nok i lengden, for man trenger ikke så mye for at håret skal gå an å børste igjennom Jeg er helt enig, du betaler gjerne 200kr flasken men får mye mer ut av det enn matbutikk shampoene. Trodde HE var billig ubrukelig skvipp.. Eksen min pleide bruke det og håret hannes så ut som noen hadde brukt en flammes kaster på det. Kastet flasken i søppla og kjøpte ham en "skikkelig" shampo også ble håret hannes mykt, fint og nydeligere enn jeg noen gang hadde sett det. Håret ble SÅ mye bedre at jeg kommer nok aldri til å tørre prøve HE. Og på Europris flasken til typen står det Garnier Fructis både fremme og bak Men ble bekymmret når dere sier at Dove kommer til å forsvinne i fra hyllene ?? Hva slags erstattning har de kommet med til det, eller må vi bare klare oss med Lano ?
stjernekyss Skrevet 21. november 2009 #20 Skrevet 21. november 2009 Det er mange gode argumenter for å kjøpe dyr sjampo og balsam, men er så trett av å se alle bruke "den varer så mye lenger"- argumentet. Det er jo bare tull. Mine sjampoflasker varer i tre måneder enten de er dyre eller billige. Og jeg har langt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå