Gå til innhold

Hva synes dere om Lene Alexandra?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og noen kompiser har en diskusjon ang. Lene Alexandra. Stemmer, vi har lite å gjøre denne lørdagen!

Dette går altså kun på utseendet, og ikke personligheten til jenten, da hun sikkert er både søt, snill og grei:)

Det hele startet med at han ene sa at det var drømmedamen hans, utseendemessig. Mens vi andre sa oss uenige. Jeg synes virkelig ikke hun er noe spesielt. En helt normal jente. Mens f.eks. Tone Damli Aaberge er skikkelig pen, og Megan Fox er så deilig at det er til å grine av.

Hva synes dere?

Bare for å understreke så er det ikke meningen å henge ut en person, vi er bare nysgjerrige på hva andre (menn) mener.

Edit: legger til link http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=584602

Endret av MissCoverdale
Videoannonse
Annonse
Gjest Invicta
Skrevet (endret)

Jeg synes hun har et søtt ansikt.

Er fullstendig enig i at Megan Fox er så deilig at det er til å grine av. :tommel:

Endret av Invicta
Gjest Ingeniøren
Skrevet

Pen jente, utvilsomt over snittet, men innenfor normalen. Er vel det man kaller en 7'er.

Gjest A. Caron
Skrevet

"My boobs are OK"...

Uff, jeg grøsser bare jeg hører navnet på denne silikonbomba. Utseendet ellers er sikkert greit nok, men jeg kan lett ramse opp tusenvis av jenter jeg synes er både penere, naturligere og ikke minst mer tiltalende pga utstrålingen.

Lene A lyser det bimbo av lang vei, og da hjelper det ikke hvor pent skroget er i utgangspunktet...

Skrevet

Ved første øyekast så er hun litt over middels pen. Det jeg legger merke til som trekker litt ned er at øyenbrynene ikke følger benstrukturen og at tennene ser falske ut.

Mulig at jeg har en veldig merkelig tankegang når jeg bedømmer en kvinne utseendemessig.

Skrevet

Megan Fox er heit altså :sjarmor:

Jeg liker ikke slenge dritt om utseendet til andre jenter.

Derimot syns jeg det virker som om jenta har en smule for lite selvtillit. Med litt mer av det kunne hun nok vært ordentlig søt. :)

Skrevet

Heterofil kvinne svarer: Hun er supersøt, med en kropp til å dø for.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Jeg og noen kompiser har en diskusjon ang. Lene Alexandra. Stemmer, vi har lite å gjøre denne lørdagen!

Dette går altså kun på utseendet, og ikke personligheten til jenten, da hun sikkert er både søt, snill og grei:)

Det hele startet med at han ene sa at det var drømmedamen hans, utseendemessig. Mens vi andre sa oss uenige. Jeg synes virkelig ikke hun er noe spesielt. En helt normal jente. Mens f.eks. Tone Damli Aaberge er skikkelig pen, og Megan Fox er så deilig at det er til å grine av.

Hva synes dere?

Bare for å understreke så er det ikke meningen å henge ut en person, vi er bare nysgjerrige på hva andre (menn) mener.

Edit: legger til link http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=584602

Egentlig syns jeg det var litt merkelig at dere var uenig i at dette er drømmmedama til kompisen. Han må vel få avgjøre det selv?

Jeg syns Lene Alexandra er litt over snittet pen, men kunne vært penere med litt mindre sminke. Og hun har en fin kropp.

Skrevet
Hva synes dere?

Vel, hei Lene A., hyggelig at du fisker litt!

Jeg synes hun er søt i ansiktet.

Men: ikke noe mer.

Hun er veldig lav, og ansiktet er for smalt mellom kjevene, øynene for markerte oppover og ansiktstrekkene for påklistret til at hun blir noe mer enn i beste fall "vanlig søt".

Skrevet
Ved første øyekast så er hun litt over middels pen. Det jeg legger merke til som trekker litt ned er at øyenbrynene ikke følger benstrukturen og at tennene ser falske ut.

Mulig at jeg har en veldig merkelig tankegang når jeg bedømmer en kvinne utseendemessig.

Enig, det blir veldig fake når øyebrynene trekker så veldig oppover, og ikke følger benstrukturen.

Tennene ser veldig falske ut.

Øynene ser litt desformerte ut i formen, og utstrålingen lyser av at den er avhengig v hva alle andre syns hele tiden, hun har ingen egenverdi, kun basert på andres oppfatning (ytrestyrt).

Men hun har en veltrent kropp.

Gjest Nattvette
Skrevet
"My boobs are OK"...

Uff, jeg grøsser bare jeg hører navnet på denne silikonbomba. Utseendet ellers er sikkert greit nok, men jeg kan lett ramse opp tusenvis av jenter jeg synes er både penere, naturligere og ikke minst mer tiltalende pga utstrålingen.

Lene A lyser det bimbo av lang vei, og da hjelper det ikke hvor pent skroget er i utgangspunktet...

Sign.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...