MarianneE Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 OK, mulig jeg henger litt etter, men jeg ser nå for første gang Borat på TV2. Å herregud, den er jo hysterisk morsom! Hvorfor har jeg ikke sett den før? :klø:
Poppzy Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har heller aldri sett denne filmen før, men jeg syns den er litt kjedelig og merkelig jeg da. Føler ikke at jeg sitter å ser på en film. Eller jeg ser ikke på den da.. jeg hører på mens jeg surfer på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg så den første gang for et halvt år siden, og jeg stilte meg selv det samme spørsmålet som MarianneE. Den er rett og slett helt genial. Herlig. Hysterisk morsom. Gud, som jeg ler! Happytime! Great success!
Gjest heh Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Velkommen etter.....laaaaaangt etter I might add , dette var jo flere år siden
MarianneE Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 Æsj, den var bare morsom til et vist punkt, etter det ble den bare way too much!
Bernardette Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Borat er morsom og den blir bare bedre jo flere ganger du ser den. Mange morsomme høydepunkter fulle av ironi.
Gjest Marlo Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Hvis du likte Borat så burde du også få med deg showene han gjort får maaaaange år siden som Ali G, Borat m.fl.
MarianneE Skrevet 3. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2009 AliG In da House har vi, den er kjempe morsom. Borat ble too much da han "sloss" naken med han tjukke mannen. Da tenkte jeg at dette ble litt mye...
Chiyo Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 OK, mulig jeg henger litt etter, men jeg ser nå for første gang Borat på TV2. Å herregud, den er jo hysterisk morsom! Hvorfor har jeg ikke sett den før? :klø: Tuller du! Jeg hatet den. Noen deler var litt komisk, men nei jeg likte den aldeles ikke. Alle sier at er så bra. Jeg fatter det ikke. Jeg respekterer at folk liker den, men blir litt sint når folk sier at jeg ikke har humor fordi jeg ikke liker den. Hver sin smak ikke sannt. Jeg liker mosomme filmer jeg også. American Pie, Wedding Crashers osv. Men IKKE Borat!
Gjest Goovinda Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Husker jeg lo så jeg grein av showene han hadde på TV. Jeg ble imidlertid skuffa over filmen. Mulig den ble litt lang, og at Borat egentlig passet best 15 minutter om gangen. Syntes deler av filmen ble nesten trist til tider. (Mener å huske jeg nesten grein, men ikke av latter over en scene som involverte høner på en parkeringsplass?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå