noti Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 har tidligere skrevet om at jeg liker en sjenert gutt på 17 år. nå har jeg snakket en god del med han og møtt på han flere ganger, ikke bare sånn sett han på bussholdeplassen. for to uker siden, akkurat i dag. møtte jeg på han på byen for første gang, å se han på bussholdeplassen er langt fra å møte på han. han så flere ganger på meg, noen ganger lenge og. en gang gikk han forbi meg og venninna min som da satt på en benk, fram og tilbake. dette betyr nødvendigvis ikke noe, mn vil nevne det. på torsdag denne uken ble jeg med venninna mi bort til vidregående for å lete etter fyren hennes, han hun er intressert i. jeg åpnet selfølgelig døren og på vei inn døren snublet jeg litt i fotene hennes og når jeg ser opp, skvetter jeg litt til (ikke sånn synlig, mn inni meg) for der kommer han nemlig, med kompisene sine ut av kantina. jeg så han rett inn i øynene, mn lot blikket raskt falle på noe annet. det var midt i døråpningen på kanskje sånn ca 1 m at vi gikk forbi hverandre og jeg ble nærmest presset inntil han og kompisene hans. like etter de hadde passert meg begynte kompisene hans å rope navnet hans flere ganger på rad, og jeg tenkte for meg selv 'du har vel ikke fortalt dem om at jeg liker deg?'. jeg skalv serriøst igjennom hele samfunnsfagtimen. jeg skvatt noe inni granskauen mye, jeg har aldri, aldri møtt på han inne på skolen hans. i dag var jeg på byen med kompisen min og venninna mi, og som forventet (vet nemlig at han er på byen hver lørdag) møtte jeg på han. jeg snakket høyt (som vanlig, så ikke pga han) og ubemerket over at han var der. jeg merker raskt at alle kompisene hans begynner å stirre på meg. han må jo ha sagt noe for han oppdaget meg først og like etter stirrer kompisene hans på meg. etter min mening og oppfatning må jo han ha sagt ett eller annet om meg. dessuten, når jeg snakker til han på nettby svarer han og svarer mer nøye og mer utfyllende enn ja, nei, ok osv. når jeg har lagt ut bilder venter han til jeg har logget av med å besøke meg for å se på bildene. vel, hva tror du.. er han intressert eller er det bare meg som har for store forhåpninger?
Periwinkle Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Vel, han er 17år, så han bør vel ha mot til seg å snakke med deg om han er interessert, men alle 17åringer er kanskje ikke moden nok til slikt. Hvis jeg var deg ville jeg sluttet å henge meg opp i slike detaljer. Ja, du er interessert i han så da må enten DU ta mot til deg å gå bort å snakke med han, om han er for feig til å møte deg, eller så må du rett og slett bare la det ligge å se hva som skjer. Gutten er enten sjenert og ikke tør gå bort til deg rundt kompiser, noe som ofte er normalt i den alderen. Gå bort til han du når han ikke er rundt venner. Snakk med han, finn ut om han er interessert istedenfor å analysere hvert skritt han tar, hvert blikk han sender, hver person han snakker med og om han er inne på nettbyen din. Jeg har ei venninne som ble besatt av en fyr etter en one night stand og kunne ikke la være å analysere hver bevegelse fyren tok. Hun gikk både meg og alle andre rundt seg på nervene fordi hun kunne ikke la være snakke om fyren, selv om han tydeligvis ikke hadde sett på det som noe mer enn en one night stand. Hun er 21 år, så det er en liten forskjell fra deg som er 15? men allikevel, det hjelper ikke å gruble på slikt!
noti Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 Vel, han er 17år, så han bør vel ha mot til seg å snakke med deg om han er interessert, men alle 17åringer er kanskje ikke moden nok til slikt. Hvis jeg var deg ville jeg sluttet å henge meg opp i slike detaljer. Ja, du er interessert i han så da må enten DU ta mot til deg å gå bort å snakke med han, om han er for feig til å møte deg, eller så må du rett og slett bare la det ligge å se hva som skjer. Gutten er enten sjenert og ikke tør gå bort til deg rundt kompiser, noe som ofte er normalt i den alderen. Gå bort til han du når han ikke er rundt venner. Snakk med han, finn ut om han er interessert istedenfor å analysere hvert skritt han tar, hvert blikk han sender, hver person han snakker med og om han er inne på nettbyen din. Jeg har ei venninne som ble besatt av en fyr etter en one night stand og kunne ikke la være å analysere hver bevegelse fyren tok. Hun gikk både meg og alle andre rundt seg på nervene fordi hun kunne ikke la være snakke om fyren, selv om han tydeligvis ikke hadde sett på det som noe mer enn en one night stand. Hun er 21 år, så det er en liten forskjell fra deg som er 15? men allikevel, det hjelper ikke å gruble på slikt! snakker jo med han og vet hva han intresserer seg for, mn har bare kunnet snakket med han gjennom nettby dessverre.
Periwinkle Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 snakker jo med han og vet hva han intresserer seg for, mn har bare kunnet snakket med han gjennom nettby dessverre. Hvorfor snakker du ikke med han i "real life" når du møter han da?
noti Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 Hvorfor snakker du ikke med han i "real life" når du møter han da? egentlig mest for at jeg er skeptisk og redd for å bli avvist. i tillegg er jo alle kompisene hans rundt, og da vil alt bli tre ganger verre.
I Grosny Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 egentlig mest for at jeg er skeptisk og redd for å bli avvist. i tillegg er jo alle kompisene hans rundt, og da vil alt bli tre ganger verre. Hva med skatefotograferinga da, hvis du ikke får avtalt det med han snart så blir det snowboard i stedet. Vinteren kommer.
noti Skrevet 1. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2009 Hva med skatefotograferinga da, hvis du ikke får avtalt det med han snart så blir det snowboard i stedet. Vinteren kommer. har spurt han om det for lenge siden. det blir ikke noe mere skating framover pga kulda og at det er glatt.
noti Skrevet 2. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2009 drit oppi alt dette her. har tydeligvis ingen sjangs på han ..
leirbål Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Hvorfor ikke? Du skjuler jo veldig godt at du er interressert i ham når dere møtes, så det er jo ikke rart om han ikke tør ta initiativ. Snakk med ham, så kanskje det går i din retning.
noti Skrevet 3. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2009 Hvorfor ikke? Du skjuler jo veldig godt at du er interressert i ham når dere møtes, så det er jo ikke rart om han ikke tør ta initiativ. Snakk med ham, så kanskje det går i din retning. vel , han er ikke intressert. det var bare som vanlig min egen innbildning -.-'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå