Gå til innhold

skrekkfilm med kiste som cover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære samboer er veldig glad i skrekk- og thriller filmer. :popcorn: Han så en film (tror nok det var vhs) for maaaange år siden (80-tallet), hvor coveret var formet som en kiste. Tenkte dette ville være en fin(?) julegave, men jeg har ingen anelse om hvilken film det kan være Er det noen som kan hjelpe meg??? :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_annkristin_*
Skrevet
Min kjære samboer er veldig glad i skrekk- og thriller filmer. :popcorn: Han så en film (tror nok det var vhs) for maaaange år siden (80-tallet), hvor coveret var formet som en kiste. Tenkte dette ville være en fin(?) julegave, men jeg har ingen anelse om hvilken film det kan være Er det noen som kan hjelpe meg??? :lete:

Det var flere skrekk filmer med kiste cover såvidt jeg husker. Jeg tror Fright Night og The Farm var navnet på to av dem.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Det var flere skrekk filmer med kiste cover såvidt jeg husker. Jeg tror Fright Night og The Farm var navnet på to av dem.

Ikke Fright Night, men The Farm (eller The Curse som den egentlig heter) hadde det.

Tviler på at du får tak i den versjonen men lykke til .)

Gjest Gjest_annkristin_*
Skrevet
Ikke Fright Night, men The Farm (eller The Curse som den egentlig heter) hadde det.

Tviler på at du får tak i den versjonen men lykke til .)

ok :D Det er en stund siden disse var gjeve - men jeg mener fortsatt og huske at det var flere filmer med kiste cover.

Skrevet

Hmm, fant no et bilde av en kiste cover til noe fright night greier. Men det stod unreleased som titel. Kanskje det du tenkte på Gjest?

Mener også å huske en del filmer med kiste VHS cover..

Skrevet

Kanskje du kan spørre i forumet på skrekkfilm.com?

Skrevet
:goodbye: Tusen takk for hjelpa! Skal undersøke litt rundtomkring og se hva jeg får til :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...