Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger tips til dagkrem :jepp:

Jeg har uren hud, og blir litt blank i t-sonen.

Jeg bruker cleanser og renewal serum fra MD formulations, men trenger en god dagkrem som holder huden min matt, men samtidig fukter. Til nå har jeg brukt MD Formulations Moisture Defense Antioxydant creme, men den gjør huden min skinnende blank og "klam".

Noen som har gode tips til hvilken jeg bør prøve?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at Matt Finish Skin Fluid fra Decléor kan være fin til din type hud. Har prøvd den selv, men den ga ikke nok fukt til min veldig fuktfattige (men også fete) hud.

Gjest smileface
Skrevet

Hei! BABOR har fantastiske kremer og cleansere. Har prøvd en dagkrem som heter Pure (for uren hud) og en som er for fet/kombinert hud Perfect Combination. Begge var gode! I tillegg har de T-zone control for blanheten, den hjalp meg iallefall, men nå er jeg tomt av den.. hihi. Må kjøpe en ny jeg :D Elsker Babor fordi det tørker ikke ut huden! :D

Skrevet
Jeg har hørt at Matt Finish Skin Fluid fra Decléor kan være fin til din type hud. Har prøvd den selv, men den ga ikke nok fukt til min veldig fuktfattige (men også fete) hud.

Denne er helt fantastisk :)

Skrevet
Hei! BABOR har fantastiske kremer og cleansere. Har prøvd en dagkrem som heter Pure (for uren hud) og en som er for fet/kombinert hud Perfect Combination. Begge var gode! I tillegg har de T-zone control for blanheten, den hjalp meg iallefall, men nå er jeg tomt av den.. hihi. Må kjøpe en ny jeg :D Elsker Babor fordi det tørker ikke ut huden! :D

BABOR har veldig bra ansikts-renser, kremer, serum og masker. liker veldig godt perfeckt combination dagkrem og nattkrem, calming sensetive dagkrem+ maske:)

har også vita balance( hud som trenger godt med lipid( fett) og fukt og perfect combination serumet matter godt ned og gir fukt der det trengst.

BABOR sin perfect combination serie balsanserer huden; der det trengst å mattes matter den ned og der det trenger fukt gir den fukt. super=)

Skrevet

Nå har jeg bestilt kremen fra Decleor, og håper den kanskje kan hjelpe meg...

Kan det hende huden min forverres når jeg bruker denne i starten?

Og..håper den passer til å bruke over serum fra MD Formulations..(?)

Skrevet
Kan det hende huden min forverres når jeg bruker denne i starten?

Og..håper den passer til å bruke over serum fra MD Formulations..(?)

Tror ikke den skal gjøre huden din verre i begynnelsen da det ikke er et produkt som skal rense huden din. Decleor kan fint brukes over md.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...