Gå til innhold

Jeg har gjort noe utrolig dumt

Anbefalte innlegg

Gjest LeiMegNå
Skrevet

jeg klarte å bli så sint i dag , endte opp med at jeg kjelte han ut , nesten uten grunn:(

angrer nå :( , han har tilgitt meg , men han ble utrolig såret,

vi pleier ikke å krangle slikt alltid hatt en rolig tone.

jeg har vært syk i noen dager hatt spysyke og endelig blitt bedre men følte meg alikevel så svak og sur i dag... så når han

klarte å gjøre en liten feil som gjorde at jeg ble så utrolig forbannet , så klarte jeg å kjelle han ut forran mamma :( stakkars kjæresten min han føler seg så lite respektert nå :(

uff angrer så mye og har fortalt han det og han har tilgitt meg men vet jo at han er såret:(

og nå ser jeg ikke han før på mandag, da kommer han for å overnatte så jeg vil så gjerne gjøre det godt i gjenn som viser at jeg angrer ..

har du noen tips til hva jeg kan gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grammatikalsk så slabber du, men nær er du langt i fra ettersom du går på nettet for alibi.

Endret av Langt mot Nord
Skrevet

Når han kommer til deg neste gang så bokstavelig talt kaster du deg rundt ham og legger armene rundt ham, kysser ham hardt på munnen og sier "Hei pusen min, jeg er så glad for å se deg" eller noe slikt med en feminin og nesten litt latterlig optimistisk stemme.

Så gir du ham en rose og et kort hvor du har skrevet et dikt som handler om samhold eller dyp, intens kjærlighet.

Noe i den duren. Hvis du vil kan forklare at du virkelig angrer en gang til. Da synker det nok inn. Hvis noe slikt hadde skjedd med meg hadde jeg glemt at det noensinne hadde skjedd. Spesielt om vi koste oss litt ekstra i senga den kvelden også.

Han skal være glad han har en kjæreste som ihvertfall har nok selvinnsikt til å innrømme når hun har vært dum!

Skrevet

Lunis hva er det du vil, virker på meg som alt du gjør er halvhjertet?

Gjest Gjest_Monika_*
Skrevet
Lunis hva er det du vil, virker på meg som alt du gjør er halvhjertet?

Hva er det du prater om?

Synes Lunis sitt tips var kjempe bra :)

Skrevet

Det virker for manipulerende..

Skrevet
Når han kommer til deg neste gang så bokstavelig talt kaster du deg rundt ham og legger armene rundt ham, kysser ham hardt på munnen og sier "Hei pusen min, jeg er så glad for å se deg" eller noe slikt med en feminin og nesten litt latterlig optimistisk stemme.

Så gir du ham en rose og et kort hvor du har skrevet et dikt som handler om samhold eller dyp, intens kjærlighet.

Noe i den duren. Hvis du vil kan forklare at du virkelig angrer en gang til. Da synker det nok inn. Hvis noe slikt hadde skjedd med meg hadde jeg glemt at det noensinne hadde skjedd. Spesielt om vi koste oss litt ekstra i senga den kvelden også.

Han skal være glad han har en kjæreste som ihvertfall har nok selvinnsikt til å innrømme når hun har vært dum!

tusen takk for tips:) , jeg skal ta å gjøre det ( skrive det ned til han i et brev:) , kansje ta å tenne starinlys å stelle meg litt ekstra også:P

Skrevet

herregud fåe noe barnslig pjatt vedder på at dette forholdet kun varer i 1 uke ass , skal man liksom ikke tåle noen ting nå,

og ja herregud for et kvinnfolk du er som lar deg bli kuet slik av en mann , er dere i nylig datings prosessen eller virker slikt ialfall.

Skrevet
tusen takk for tips:) , jeg skal ta å gjøre det ( skrive det ned til han i et brev:) , kansje ta å tenne starinlys å stelle meg litt ekstra også:P

Gjør som lunis beskriver, i tillegg til egen ide med stearinlys og oppfreshing av deg selv. Lag i tillegg favorittmaten hans, og lei favorittfilmen hans. Om han er spesielt fan av ett eller annet (Prinsesse Leia, wonder woman, etc) kan du jo kle deg ut som den personen... :fnise: (Inspirert av Halloween)

Skrevet
Grammatikalsk så slabber du, men nær er du langt i fra ettersom du går på nettet for alibi.

hæ?

Skrevet
Det virker for manipulerende..
Bare hvis mottakeren er paranoid og i tillegg har lært seg å akademisk analysere enhver handling en person gjennomfører. Synes Lunis' forslag virker helhjertet nok, sånn om han hadde gjort det. Hun som spør om tips blir litt mindre ærlig, siden hun fikk tipset fra Lunis og ikke tenkte på det selv, men å spørre er en ærlig sak.
Skrevet
herregud fåe noe barnslig pjatt vedder på at dette forholdet kun varer i 1 uke ass , skal man liksom ikke tåle noen ting nå,

og ja herregud for et kvinnfolk du er som lar deg bli kuet slik av en mann , er dere i nylig datings prosessen eller virker slikt ialfall.

lissom, ass, herregud, herregud, ass. BE STRONG, FEMALE. Bare ikke språklig.

Skrevet

VI HAR VÆRT SAMMEN I 7 DEILIGIE ÅR :yvonne:

DIN ........ :kjefte:

Skrevet (endret)
Hun som spør om tips blir litt mindre ærlig, siden hun fikk tipset fra Lunis og ikke tenkte på det selv, men å spørre er en ærlig sak.

Ja, det er jeg tildels enig i.. så lenge det fører til handling (konsekvens).

Endret av Langt mot Nord
Skrevet

Om dere har vært sammen i 7 år uten at du har skjelt ham ut er han heldig! Eller du står litt lite på krava?

Jeg skjeller ut min mann til stadighet, fordi jeg har ekstreme hormonsvingninger. Han har innsett det og tåler det, og jeg har lært meg å godta det når han sier at det er greit etter at jeg har unnskyldt og kysset ham,

Men om du vil gjøre noe konkret, kle deg i ditt mest sexy antrekk og gi ham en omgang han sent vil glemme, eller lag favorittmiddagen hans. Massér ham mens dere ser film etter hans ønske. Ja, det er mange ting man kan gjøre

Gjest Chiffon
Skrevet (endret)

Hadde noen først skjelt meg ut og så behandlet meg som en tåpelig dott i ettertid hadde jeg blitt skeptisk til hele dama. I et normalt forhold må det da holde å beklage og i ettertid vise at man faktisk kan oppføre seg.

Endret av Chiffon
Gjest gjest ma
Skrevet
overhysterisk kjerring som kjefter på mannen sin....what else is new. bare vær glad for at du ikke har blåveis nå du. finns også menn som ikke finenr seg i alle disse uprovoserte angrepene fra dere damer, skjønner du

Herregud, skulle tro du er en av de som denger dama bare hu sier deg i mot eller skjeller deg ut! Spyr av deg!

Skrevet

For kvinner er ikke mennesker. De er noen andre vesener som ikke kan oppføre seg som menn. De kan aldri angre. De kan aldri innse feil. Nei, aldri. De føler ikke som oss, derfor har vi lov til å behandle dem som dritt.

Hva faen feiler det dere?!?

Mye av det som har blitt postet på denne tråden er noe av det verste macho-bullshittet jeg noensinne har hørt! At hun faktisk angrer og ønsker å gjøre det godt igjen er noe jeg opplever som utrolig positivt i motsetning til utrolig mange andre forhold som går skeis fordi begge parter skal stå på sitt for enhver pris.

Lær dere å sette pris på små ting, som f.eks andre menneskers glede. Jeg finner sånt overalt.

Gjest Chiffon
Skrevet
For kvinner er ikke mennesker. De er noen andre vesener som ikke kan oppføre seg som menn. De kan aldri angre. De kan aldri innse feil. Nei, aldri. De føler ikke som oss, derfor har vi lov til å behandle dem som dritt.

Hva faen feiler det dere?!?

Mye av det som har blitt postet på denne tråden er noe av det verste macho-bullshittet jeg noensinne har hørt! At hun faktisk angrer og ønsker å gjøre det godt igjen er noe jeg opplever som utrolig positivt i motsetning til utrolig mange andre forhold som går skeis fordi begge parter skal stå på sitt for enhver pris.

Lær dere å sette pris på små ting, som f.eks andre menneskers glede. Jeg finner sånt overalt.

Forskjellen på små umodne gutter og kvinner er ikke at vi ikke angrer, men måten vi gjør det på. Vi ber om unnskyldning på en skikkelig måte i stedet for å gjemme det bak kvasiromatisk fjas som ikke betyr mer en papiret det er skrevet på.

Skrevet

saken er vel egentelig det at jeg kjelte han ut forran mamma han ble da utrolig flau og såret og følte seg lang i fra respektert, jeg kunne ha tatt det på 2 manns hånd som han sa , og han har rett og det er derfor jeg angrer , og det burde da være normalt og lov det? så mange som kommer med så mye rart her :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...